Hej med jer
Jeg er ved at eksperimentere lidt med et login system, og til det vil jeg bruge sessions til at sende brugerens data videre.
Jeg bruger bogen "PHP 5/MySQL programming for the absolute beginner", men der står ikke noget om sessions i den. Jeg har læst om det her på siden, fra www.php.net og fra www.w3schools.com. Jeg har opsat min side osv., men jeg har det problem at den kommer med følgende fejl:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\index.php:2) in C:\xampp\htdocs\panel\panel.php on line 2
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\xampp\htdocs\index.php:2) in C:\xampp\htdocs\panel\panel.php on line 2
Jeg har kigget lidt rundt, og har fundet frem til at det kan skyldes at session_start() skal side i starten af php koden. Det gør den nu, men den kommer alligevel med fejlen. Er der nogen der har en ide til hvad det kan skyldes?
Med venlig hilsen
Rasmus