Agersø Camping - Design vurdering

Tags:    grafik webdesign

Hej udviklere..

Jeg har før haft en tråd herinde kørende ang. designet til Agersø Camping.. Det gamle design har jeg droppet, men det kan ses her for de nysgerrige:

Når jeg arbejder på et design.. Så skal jeg ikke rode med det for længe.. Så bliver jeg træt af det og begynder på noget nyt.. Hvilket er tilfældet denne gang..

Det nye design følger et farveskema fra kuler.adobe.com - http://kuler.adobe.com/#themeID/416306
Jeg har dog ændret lidt i den blå, for at få en mere levende blå himmel..

I løbet af i morgen burde jeg have lavet en live version af designet, så i kan se hvordan jeg vil få det hele til at spille sammen i browseren..

Indtil da vil jeg igen gerne bede jer om kritik..
Og til dem som vil påpege det, så ved jeg godt at billederne pt. kun viser at der er en havn.. Men jeg har ikke billeder af camping pladsen endnu.. Dem vil jeg komme i besiddelse af snarest.

Link til det nye design:

Den røde tekst er tanker, og konstateringer.. Sådan at der ingen forvirringer er med de forskellige elementer.

På forhånd tak :)

Den nuværende side:



Indlæg senest redigeret d. 17.01.2010 03:59 af Bruger #11361
9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Meget bedre end det gamle. Godt at se du ikke bruge så skrigende farver, det ser meget mere proffessionelt ud. Menuen er måske ikke så spændende men jeg kan ikke umiddelbart sige hvad det skyldes. Og som et sidste lækkert touch ville jeg nok tilføje nogle blomster til græsplænen.



Syntes med hensyn til græsset at en campingvogn på den ene side og et telt eller nogle mennesker på den anden måske kunne virke? Jeg ville nok passe på med kun at lave noget på den ene side, da du skal tænke på at have ligevægt på siden.
Det virker irriterende at se på hvis siden er "tungere" i den ene side. Hvis du er dygtig kan du måske få det lavet på en måde hvor du kan slippe afsted med at placere noget i den ene siden, men overvej hvad der vil se bedst ud ;)



Kan helt sikkert 1000000 gange bedre lide det nye design ;) Man føler sig mere velkommen, det har mere med camping at gøre og lidt lysere at se på..

hvis noget skulle ændre lidt skulle det måske være den "grøn-brun-grøn" streg du har i toppen og bunden af siden - det ser meget godt ud med en streg der, men den i toppen ser lidt underlig ud når den, med de farver, ligger så tæt på menuen..

Håber du kan bruge det til noget ;)



Prøv og fjern enten den brune eller grønlige streg i toppen og bunden.

Der er noget der nemlig ikke helt funger.



Prøv og fjern enten den brune eller grønlige streg i toppen og bunden.

Der er noget der nemlig ikke helt funger.


Enig



Cool og enkelt design :)

Virker helt klart mere indbydende end det tidligere.

Må sige jeg er enig med Casper. Dine streger under menuen og i bunden af siden fungerer ikke helt.



Tak for kommentarer!

De tre steger(grøn, brun, blå) var for at vise: Her stopper menuen.
Her stopper content.

Jeg prøver at fjerne dem og se hvordan det spiller sammen! :)

Ang. baggrunden, så vil jeg gerne have noget derom, som jeg os selv har markeret.. Jeg er pt. igang med at tegne nogle illustrationer til den brug.. Men jeg er lidt bange for at proppe for meget i hovedet på den besøgende.. Uploader et billede når jeg har fået tilføjet nogle flere effekter :)

Menuen er ikke spændende nej.. Men jeg syntes den passer fint nok ind til designet ved bare at være enkel.





En opdatering af designet..

http://www.malls.dk/agersoe4.jpg

Jeg har tilføjet campingvogn, telt og to campister.. Hvoraf en af dem har en fiskestang.. Som også er en af øens kendetegn..

Jeg har fjernet den grønne og brune linje, beholdt den blå, og rykket den op til menuen.. Det så dumt ud at der pludselig var et hvidt mellemrum, grundet menuens gradient..




Det ser rigtigt godt ud nu ;)

Det hjalp på menuen at du fjernede de brune streger, og giver virkeligt godt liv på siden med mennesker og noget camping liv på hjemmesiden

Super godt arbejde ;)



t