3 sider til salg...

Tags:    diverse

Hey Folks...

Nu står jeg og vil meget gerne af med mine 3 sider elegantweb.dk, tjenpengepanettet.dk og tppn.dk... Der er ikke ret mange besøgende (ca. 10 om ugen), men indholdet er godt, og jeg er sådan set tilfreds med ca. 400 kroner for alle 3 sites - med domæner :D

Glæder mig til at høre fra jer, og ja jeg ved godt at jeg har haft tppn.dk tilsalg i en anden tråd, men nu er det opdateret, og jeg vil egentlig bare gerne af med dem fordi jeg ikke har tiden til at passe dem...

:D



Nikolaj, er dine resterende posts omkring dette emne ikke nok? :-/



Helt ærligt, prøv nu og læs hvad jeg skriver! :

Glæder mig til at høre fra jer, og ja jeg ved godt at jeg har haft tppn.dk tilsalg i en anden tråd, men nu er det opdateret, og jeg vil egentlig bare gerne af med dem fordi jeg ikke har tiden til at passe dem...

Og det forstyrrer vel ikke din email adresse eller så noget siden du er efter mig konstant...

Hvordan skulle jeg ellers ha' tilføjet elegantweb.dk?

Please alle:
Drop nu at kommenter mine tidligere poster!! Tak......
Det er da irriterende tidspild! og desuden har jeg alt ret i hele verden til at poste 100 af det samme hvis jeg har lyst til det!


Prøv nu og fokuser på det gode i livet, og smil til verden for så smiler verden muligvis igen!!! :D :D

Næste post i den her tråd må meget gerne omhandle salget af elegantweb.dk og tppn.dk - det kunne da være fedt :P




Indlæg senest redigeret d. 29.09.2009 19:25 af Bruger #15284
>og desuden har jeg alt ret i hele verden til at poste 100 af det samme hvis jeg har lyst til det!

Det er så der du tager HELT fejl :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Nikolaj J. Det her er ikke for at være efter dig, tag det ikke ilde op, men er de 10 besøgende ikke kun fordi du har postet links til de pågældende sider her på sitet?

Jeg er ikke interesseret i at købe de sider da hjemmesider ikke lige er i mit interessefelt.



t