Design - Green A/S

Tags:    grafik webdesign

Hey. Så er jeg tilbage med mit andet design. I synes ikke så godt om det første, så har prøvet lidt nyt her.

http://i33.tinypic.com/dg76o7.jpg

Ved godt "Green A/S"-teksten ikke er så god, men den er der for at vise hvad der skal være i den boks.

Kritik?




Jeg synes det ser lidt gammeldags og kedeligt ud... Det mangler ligesom lidt kontrast til at sparke det helt gennem "design-muren" :P

Ellers meget godt design :D



Det er lidt meningen det skal se lidt gammeldaws ud. Hvordan skal jeg få kontrast ind i det?



Jeg syntes ikke det ser så gammeldags ud, eller det kunne i hvert fald godt se mere gammeldags ud en det gør, og så syntes jeg det virker ret uoverskueligt.
Det ligner lidt en type hjemmeside jeg ikke ville være på mere end et par sekunder, simpelt hen fordi det er for uoverskueligt med al det tekst.
Farverne er meget pressende sammen med en masse tekst man får smidt lige i hovedet, så hvis man nu lysnede det en lille smule og så genovervejede hvordan man kunne presentere sin tekst bedst?



Andre farver. Kan ikke lide den der grå mikset med den hudfarvede. Det harmonere ikke så godt.



t