Feedback på www.udeboende.dk

Tags:    grafik webdesign

Godaften,

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på mit nye site, www.udeboende.dk

Kort om siden:
Det er et community for unge mennesker, hvor man kan dele sine oplevelser som udeboende og finde svar på mange af de spørgsmål, der opstår, når man er udeboende. Siden er bygget op omkring vejledninger (som der løbende kommer flere af), opskrifter, indretningsidéer, blogs og et forum, hvor folk kan finde løsningsforslag til et hvilket som helst problem, der er relateret til livet som udeboende.

I løbet af de næste par uger vil der blive udformet en artikel-sektion, hvor der løbende vil komme spændende og humoristiske artikler om ting som: ”Test af Ketchup”, ”Den bedste discount øl”, ”Toiletpapir” og lignende.


Jeg er generelt interesseret i al konstruktiv kritik, lige fra design til idé udveksling.

Fx
- Er det til at finde rundt på siden, eller er opbygningen forvirrende?
- Er designet tiltalende? Forsiden?
- Får man lyst til at oprette bruger og være aktiv på siden, hvis man interesserer sig for emnet?


På forhånd tak




5 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Rigtig fin side! Designet er flot uden at stjæle fokus fra siden. Indholdet er nemt at finde rundt i, og det virker som om at du har fået en community del integreret rigtigt godt ind i siden.

En ting din side mangler er en beskrivelse af selve siden. Når folk besøger en side første gang vil de gerne vide hvad siden handler om, hvem er den målgruppe og hvad er formålet med den. På forsiden er det en rigtig god idé at have en kort tekst de forklare hvad din side er. F.eks. noget i stil med: "Udeboende.dk er en side til unge der er flyttet hjemmefra. Bla bla bla. På siden kan du udveksle egne erfaringer og lære af andres... Bla bla bla."

Overvej også at lave en nyhedssektion hvor du poster nyheder om siden, så faste besøgende kan se hvilke ændringer der er sket siden sidst.



Den er da flot!

- Navigationen er ikke overskuende, tiltalt nemt.



Indlæg senest redigeret d. 24.10.2009 18:10 af Bruger #15047
Synes det er rigtig godt site du har fået bygget dig op. Tror også der er mange mennesker der kunne få glæde af netop sådan et site da der er mange spørgsmål i forbindelse med at flytte hjemmefra.

Farvevalget er måske ikke helt min smag :) Men ellers flot :)



Kan rigtigt godt lide siden. Dejlig at kigge på, nem, overskuelig og ikke på nogen måde "tung" at kigge på.

Super arbejde ;)



I skal have mange tak for den brugbare feedback ;)

Jeg lader lige tråden stå et par dage endnu i håbet om at endnu flere vil byde ind, men derefter skal i nok få points...



t