mangler lidt feedback på mit design og funktionalitet.

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hejsa.

Jeg har lavet et kontrol panel til at styre mine spil servere, jeg vil meget gerne dele dette ud og derfor vil jeg gerne have noget tilbage slag på mit design, funktioner opsætning og generalle ting. Som sagt, skal panelet skal styre mine spil servere, jeg har lavet nogle stykker, som I kan teste med.

Login:
brugernavn: test
password: udvikler


Her er siden på min hjemmeserver:
http://87../cfx


Hilsen Magnus.

ps... jeg kan godt tåle meget ris(eventuelt ros? :D.



Indlæg senest redigeret d. 29.09.2010 13:51 af Bruger #15047
13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dette her er bare min mening, men du bør bruge det samme form layout altid, så hvis du vælger at dine forme skal være på kolonne form som f.eks. din login form, skal alle formene være det.

Jeg personligt foretrækker centreret submit knapper, som du bruger i dine andre forme, men ikke i din login form.

Brug title til dine billede knapper, så jeg ikke behøver gætte mig til hvad en knap faktisk gør.

Er temmelig sikker på at ALL CAPITAL tekst aldrig i nogen undersøgelse er blevet fundet mere læsbar end normal tekst, dine forskellige tabeller.

Ved ikke om det en fejl at 000.000,000.000 blev godkendt som en ip address, tænker her på ',' i det.

Tilsyneladende gik din server ned mens jeg var ved at teste den :).

User Manegement sektionen bliver til Users når den viser man er i den sektion. Det er enten en fejl eller Server Manegement burde blive til Servers når man er i sektionen.







Hvad det giver jo ikke mening? Hvorfor skal der? Jeg kan ikke se forskellen?

Det er mest burgervenligt.


Hvordan? Der er jo ingen grafisk forskelv på det?

Du ved slet ikke hvad alt er gør du? Det er det den tekst der bliver vist i stedet for billedet, hvis brugeren ikke kan se billedet. Det kunne f.eks. være handicappede eller folk der af en eller anden grund ikke kan se billeder.



En normal bruger, kan oprette en bruger med administrator rettigheder..?



En normal bruger, kan oprette en bruger med administrator rettigheder..?

Kan man det? Har jeg da ikke lagt mærke til.
Hmm checker det lige.

Det var muligt og er nu rettet. Tak! :)



Indlæg senest redigeret d. 07.11.2009 19:55 af Bruger #15047
Hejsa. Tak for feedback, jeg kigger på det hele med det samme. Hvad er designet iorden, altså at tingene sad ordenligt? Har haft mange problemer med det.



Indlæg senest redigeret d. 08.11.2009 11:41 af Bruger #15047
Login formen's submit knap er da centreret ved mig? :)

Jeg har fixed det med IP'en. Og det med User Management. Hvordan får jeg title(når man hover over billedet) på billedet?

Okay, så er det "title" på billederne de fleste steder, jeg ordner resten senere. :)



Indlæg senest redigeret d. 08.11.2009 15:16 af Bruger #15047

Okay, så er det "title" på billederne de fleste steder, jeg ordner resten senere. :)

Husk at der både skal titel og alt på dine billeder ;)

http://www.w3schools.com/tags/tag_IMG.asp




Okay, så er det "title" på billederne de fleste steder, jeg ordner resten senere. :)

Husk at der både skal titel og alt på dine billeder ;)

http://www.w3schools.com/tags/tag_IMG.asp


Hvad mener du? Når undskyld, jeg læste forkert.

Hvorfor skal der alt på?



Indlæg senest redigeret d. 08.11.2009 20:53 af Bruger #15047
på billeder..



på billeder..


Hvad det giver jo ikke mening? Hvorfor skal der? Jeg kan ikke se forskellen?



<< < 12 > >>
t