Feedback på mit første design

Tags:    grafik webdesign

Jeg er lige begyndt at lege med photoshop cs4.
Har aldrig prøvet andre photoshop, men regner med cs4 er det bedste?

Jeg vil gerne have en masse feedback, da med sikkerhed har lavet en masse begynder fejl.

Jeg har ikke lavet indhold, jeg dog smidt lidt billedere af min ven:D og nogle ikoner.
Jeg skal ikke rigtigt bruge hjemmesiden, da jeg har lavet den for øvelse.
http://zeroup.dk/Vis/960_grid_12_col43.gif

Mvh
Frederic



Indlæg senest redigeret d. 15.11.2009 12:57 af Bruger #14838
8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Uhh, jeg er ikke selv den store designer.

Men tag et kig på www.smashingmagazine.com, der er rigtigt mange gode artikler omkring designs. Mange proff frelance designere skriver rigtigt gode artikler derinde ;)

Og uoverskuelig er måske mere fordi det er i zeroup vinduet - gør altid alting uoverskueligt ;)

Syntes måske det er lige kedeligt med farvene, syntes ikke det passer så godt.

Men læs nogle artikler og kig lidt rundt på nettet - nok det bedste råd jeg kan give dig ;)



Da du siger at du har lavet siden for øvelse, vil jeg mene at det du mene at du skal bruge din tid på at få læst nogle artikler om webdesign generelt.

Simon nævner smashingmagazine.com, og ejg ville helt sikkert tilføje vandelaydesign.com/blog til listen over sites du skal have kigget lidt på. Ellers er der også youthedesigner.com, her kan også være mange gode tips at hente.



Kan personligt ikke særligt godt lide det.. Lidt uoverskueligt syntes jeg.. og til ikonerne skal du bruge nogle af lidt bedre kvalitet. Der er ikke noget værre end grynede ikoner på en hjemmeside - det lugter langt væk af noget du har hugget fra en anden side ;)



ja ikoner har jeg taget fra sådan en ikon pakke, jeg har selv lavet designet:)

Det der med ikoner, var bare for at ikke lade boksen stå helt tom:)