One.com FTP anre med problemer?

Tags:    diverse

One.com FTP andre med problemer?
Er der andre som har problemer med one.com FTP lige nu, og fil opload?

Min fejl er at: "553 Rename/move failure: Read-only file system"

Kontaktede deres support, men de siger bare de samme underlige løsninger som de gør på alt andet.
"CHMOD filen" Kan man så bare ikke kan for det tillader systemet ikke :D



En åbenlys løsning på problemet kunne være at skifte host. One.com har nok verdens mest inkompetente og arrogante supportafdeling, og det siger jeg gennem mange års erfaring som kunde hos dem. De tager ikke sine kunder alvorligt.



Jeg kan sagtens? (:

Og Per jeg vil nu ikke give dig helt ret... Jeg ved der er mange der har den holdning, men jeg synes altid de har været hamrende flinke, og der var endda engang hvor de direkte, hjalp mig med at finde et specielt php script :)



Per Sikker Hansen
Jeg deler 100% dit synspunkt angående one.com
har haft mange problemer med dem selv. Haft one i 5 år nu, og er meget træt af dem.
Desværre har jeg ikke råd til at skifte alle mine sider over til anden hosting løsning, Så er lidt bundet til one af den grund :(
De er flinke nok, men min mor er sku bedre som support end de er.
Tænkte på om jeg selv skulle hoste det hele. Da jeg har gjordt det før. skal bare lige regne på størmforbruget :)


Henrik, ved du hvilken server du er på hos dem? jeg er på 86. (kan ses i phpmyadmin)

Skriver til dem igen, da det ikke kan være rigtig jeg ikke kan komme videre med noget som helst før de sætter serveren tilbage til det den var på igår.

Takker for jeres svar.







Lige skrevet med en Supporter igen (Johan) denne gang.

De har fejl på deres server og derfor virker det ikke. de arbejder på sagen.

Altid et eller andet galt med den server jeg er på.



OPDATERING:::
Jeg gav one.com 1 time til at løse problemet. Men regner ikke med at det lykkedes for dem.

Så derfor roede jeg efter en ny host.. Fandt så en jeg aldrig har set før.
"mlhosting.dk"
Nogen som kender dem, de understøtter lige så meget som one, og billigere.

(kunne ikke betale sig at hoste selv :D)





Indlæg senest redigeret d. 16.11.2009 16:47 af Bruger #11875
Personligt ville jeg være varsom med "ukendte" hosts. Jeg har den holdning til mine data, at det kun er steder jeg stoler på, der skal have adgang til dem.

Jeg selv har taget konsekvensen og købt en VPS hos Slicehost - det er dyrt, men det er et mere stabilt og stærkere alternativ til at hoste hjemme i skabet.

Men ellers kan jeg anbefale web10. Man får hvad man betaler for, det er ikke verdens bedste host, men lysår foran One i både stabilitet og support.



Indlæg senest redigeret d. 16.11.2009 17:08 af Bruger #8223
Takker for dit svar Per.

Kan heller ikke lide at skulle ligge alle mine filer hos "fremmede" men at betale flere hunrede kroner for en hsoting løsning har jeg ikke rigtig mulighed for at kunne betale.

Jeg har dog valgt at bruge mlhosting selvom de er ukendte. Så kan jeg give min erfaring videre til andre. Når jeg får flyttet til dem.

ps. Min FTP virker stadig ikke, og one´s supportere er gået hjem... En hel arbejdsdag uden at arbejde. Hvor er jeg heldig.

Regner med at flytte host iløbet af 1-2 måneder. Skal lige have afsluttet nogle opgaver først.






Jeg er faktisk glad for dit link til dem, jeg er selv ved at oprette en pakke hos dem, da det også tiltaler mig lidt både at havde php og ASP.NET, endda billigere end one.com ... Men den gamle (dvs moaaar) skal lige skrive sine kortoplysninger ind først, og hun gad ikke idag, så har desværre ingen mulighed for at tjekke hvordan det er, endnu :(



Jeg har nu bestilt mlhosting til 2 af mine sider. Den ene skal køre som "main" og den anden som et domæne alias.

Selve oprettelsen ho mlhosting er nok den bedste jeg nogensinde har set.
7minutter er alt det tager fra første klik til man kan smide filer ind på FTP´en. alt er autmatisk helt dertil.

Nu skulle jeg så rykke, så jeg skal lige vente på DK hostmaster opdatere servere. før jeg kan se den "rigtigt"

En af de ting jeg er meget glad for allerede er SSL, som bare er med :D

46 CGI scripts følger med, lige til at installere.
4 Shopping carts
Diverse statisstik og valideringsværktøjer og ligende.
Ip blokering, hit counter,Bandwidth stat.

----------
Web Space 0 MB of 20000 MB
Bandwidth 0 of unlimited MB
Mail Boxes 10 of unlimited
Web Server web117
Mail Server mail.DOMÆNE.dk
MySQL Databases 1 of unlimited
Subdomains 0 of unlimited
FTP Users 1 of unlimited
-------

(valgfrit mellem linux og windows)

Bare nogle af de ting som der er med den udgave jeg bestilte (medium)

Jeg synes det virker mere pro end det one levere. og derfor håber jeg også at jeg ikke rammer nogle problemer.






t