Flash-ekspert søges måske

Tags:    snak

Hej alle.

Vi er to gutter der er i fuld gang med at udvikle et nyt online simulations-browser spil (hvad det helt præcist går ud på, kan desværre ikke afsløres her) - vi koder begge to i ASP.NET, og der er ingen problemer dér.

Vi er dog løbet ind i et problem; vi skal bruge en flash-applikation hvor brugerne kan mødes og chatte med hinanden via deres figur. Samme system som på de mange avatar-chats der ligger rundt omkring på nettet. Det går vel ud på en form for multi-user-programmering.

Er her en flash-ekspert der vil stille sig til rådighed; og hvad ligger timelønnen på samt hvor lang tid vil det tage; skriv endelig for mere detaljeret information.

Fortsat god aften.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej gutter
det lyder interessant og som et projekt jeg vil kunne involvere mig i:D

jeg er på udkig efter udviklingsopgaver i øjeblikket.

Har i en budget eller udvikler i det som et spekulationsprojekt?

timeløn ligger mellem 450 - 650 afhængigt kunde og hvor langt projektet er og hvilken risiko der er.

Men jeg vil tro at vi taler om 450 / tim.

Men først handler det vel om at afgrænse hvor kompleks opgaven er.

Hvis det bare er at hente data til en avatar fra en database så er det en ting, hvis avataren skal kunne en vild masse (som f eks Habbo) så er det jo ganske mange flere timer. Så vi er nødt til at kigge på det.

I er velkomne at skrive - så kan vi tale videre om sagen.



vh / Lasse

ps. Jeg har lige lagt et opslag på http://flashforum.dk/forum/karriere/jobtilbud/as-programmor-med-10-ars-erfaring-af-koncept-til-spil-storytelling-underhol



Hej Lasse Halll.

Selve chat-delen (i Flash) skal egentlig bare være ligesom de mange avatar-chatte på nettet. Hvor lang tid vil du tro det vil tage?

Det skal flettes sammen med ASP.NET sider og det hele kører over en MySQL database.





t