Logo

Tags:    grafik webdesign

Hejsa alle sammen :-)
Jeg har siddet og leget lidt rundt i Adobe pakke, da jeg ville designe et logo til mit firma.
Vi laver lys og lyd til koncerter og køre lidt mobildiskotek.

Jeg ville meget gerne have nogen helt ærlige kommentare på mit logo. Her er det: http://stereo-type.dk/logo.jpg.

Mvh
Frederik



not found



Hovsa http://stereo-type.dk/logo.jpg . Sådan :-)



Syntes det ser nice ud - simpelt og til at holde ud at kigge på..

Ikke ligesom mange af de fancy umulige logoer man ofte ser ;)

Hvis du skulle være interesseret på noget tidspunkt, skal jeg gerne give dig et kanon tilbud på en hjemmeside til dit mobildiskotek? - den syntes jeg nemlig ikke så meget om..

send mig en mail på simon@rosmi.dk eller igennem kontakt på www.designature.dk hvis du er intereseret - garanterer dig at vi kan lave det så billigt at du ikke vil tro det ;)



Jeg tror du får problemer med dit logo, hvis du en dag ønsker at have det i et mindre format, såsom på brevpapir.
Skriften er for tynd eksempelvis.

Og som den står på din hjemmeside syntes jeg også logoet er alt for stort. For stor en punkt-størrelse ser ofte sådan lidt uprofessionelt ud.

Men ellers syntes at logoet er enormt flot. Du skal klart holde ved i ideen, og syntes heller ikke din side er grim, som Simon nu ellers siger.



Jeg tror du får problemer med dit logo, hvis du en dag ønsker at have det i et mindre format, såsom på brevpapir.
Skriften er for tynd eksempelvis.

Og som den står på din hjemmeside syntes jeg også logoet er alt for stort. For stor en punkt-størrelse ser ofte sådan lidt uprofessionelt ud.

Men ellers syntes at logoet er enormt flot. Du skal klart holde ved i ideen, og syntes heller ikke din side er grim, som Simon nu ellers siger.


Sagde nu ikke direkte den var grim, syntes bare ikke rigtigt om den - lidt for tydeligt at det er et typo3 template, ikke at det ikke kan bruges, syntes bare det er så kedeligt ;)



Sagde nu ikke direkte den var grim, syntes bare ikke rigtigt om den - lidt for tydeligt at det er et typo3 template, ikke at det ikke kan bruges, syntes bare det er så kedeligt ;)


Okay, ja... Men var også bare en kommentar :)



t