Analytiker: Windows 7 er det sidste store OS fra Microsoft

Tags:    it-nyheder

Windows 7 bliver formentlig den sidste store udgave af Microsoft-operativsystemet, da den klassiske pc-bruger nu kaster sig over smartphones. Windows 7 skal dog nok blive en kæmpe succes alligevel.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3872&cst=4



Ja, fordi maskinen i fabrikken kan kun indstilles til enten at lave søm eller skruer.

Det ville da være helt utænkeligt at en virksomhed af microsoft størrelse, er i stand til at udvikle på mere end et produkt.



Tvivler. Jeg tror Microsoft vil være her i 100år endnu. Forhåbentligt bedre end nu!



Tvivler. Jeg tror Microsoft vil være her i 100år endnu. Forhåbentligt bedre end nu!

Microsoft er ikke lig med Windows. Der er da ingen der siger at Microsoft ophører med at eksisterer?

Derudover sagde de det præcist samme om Windows Vista. "Vista bliver det sidste traditionelle OS fra Microsoft". My ass.



Tvivler. Jeg tror Microsoft vil være her i 100år endnu. Forhåbentligt bedre end nu!

Microsoft er ikke lig med Windows. Der er da ingen der siger at Microsoft ophører med at eksisterer?

Derudover sagde de det præcist samme om Windows Vista. "Vista bliver det sidste traditionelle OS fra Microsoft". My ass.


Jeg mener heller ikke at Microsoft er Windows, men deres produkter vil altid være der. Og bestemt Windows vil være der i lang tid endnu og jeg tror ikke at Windows 7 er det sidste, snare siger de det samme om Windows 8(2012) igen ;)



t