Loove-design sælges!

Tags:    grafik webdesign

Hey Folks!

Jeg blev pludselig inspireret til at lave loove.dk, en side med kærlig underholdning (spil, billeder, film osv).. Jeg lavede mig et logo, og herefter et lækkert design.. Meen jeg har ikke tiden til at før projektet ud i verden :S

Nu sidder jeg så med et rigtig flot design og logo - og da også en udemærket idé + domæne..
www.loove.dk

Kig på det, og smid mig et bud på:

* Design + logo
* Ideen
* Domænet (www.loove.dk)


Jeg glæder mig til at høre fra jer! :D

mvh
Nikolaj




synes ikke designet er noget at råbe hurra for, det falder ihvertfald ikke i min smag, teksten på "loove" ligner noget som er lavet i paint og så bare lige hurtigt har fundet et hjerte ikon og sat ind.

Lyset bagved er heller ikke ret godt.

innershadow eller hva det hedder på din content er heller ikke ret flot, sån noget man lavede lige da man var startet på at lave designs i photoshop.

den sorte baggrund der er forskellen på sort og lidt lysere sort for stor så der kommer sån nogen "striber" ihvertfald på min skærm (forskelligt fra skærm til skærm hvordan dens farver er).

ville sige 1/5 for designet og idén er da lidt det samme som miniclip.com, ihimlen.dk osv.? eller bare mig?.

ville ikke give mere end 50 kr for det der og så ville jeg kun bruge domænet

det bare min mening



Virkelig fin mening.. Jeg kan høre du har rigtig godt forstand på design ;)

Godt Nytår!



Utrolig flot design, kan ikke være andet end uenig med Simon. Synes dog at baggrunden stjæler lidt for meget fokus.
Har desværre ikke selv pengene eller tiden til at købe sitet, men ville bare lige sige at det er flot arbejde.. :)



Jo tak! :D

Jeg kan sagtens se hvad i mener med baggrunden, men ja.. det kan jo nemt ændres..



Det er fint at du vil sælge det, alt held og lykke med det.

Men når det så er sagt, så tvivler jeg på at du får noget ud af forsøget. Her er et par mulige grunde:

1. loove.dk ligger for tæt på love.dk og man kan hurtigt taste det ene frem for det andet.

2. At sælge det udelukkende på designet kræver et mere færdigt design. Der mangler idéer til hvad man kan gøre med designet. Man skal som køber kunne se mulighederne - det mangler.

3. Tror tiden er ved at løbe fra retro-designs, især inden for datingservices.

4. At skrive "hej" sælger ikke.


Men held og lykke med det. Håber da at du kan vinde en lille skilling på det. :)



Jeg er overhovedet ikke med Simon og Michael. Selvfølgelig kan du sælge et halv design og et domæne. Syntes virkelig det er et flot design. Går hen over føler mig inspireret over det. Men desværre er jeg nok typen der vil lave ting selv, og så er konceptet nok lidt for langt væk fra den typer sider som jeg er interesseret i t køre. Men held og lykke med at finde en.



Tak tak :)

Jeg glæder mig til at høre fra potentielle købere... Og ikke bare kritikere med egne "halve" meninger.

Godt nytår til alle anyway's! :D



Tak tak :)

Jeg glæder mig til at høre fra potentielle købere... Og ikke bare kritikere med egne "halve" meninger.

Godt nytår til alle anyway's! :D


mener du jeg har en halv mening?



t