requiredfieldvalidator men submitter alligevel?

Tags:    asp.net

Hej udviklere,

Jeg har nu endeligt besluttet mig for at gå i gang med ASP.net (C#) og er derfor gået i gang med en bog jeg fik for længe siden med eksempler osv.

Men jeg er allerede stødt på et problem.

Jeg har sat en form op og forsøger at bruge requiredfieldvalidator til at validere de forskellige felter, men selvom allesammen er invalid, submittes formen stadig.

Nogen der kan sige mig hvad der er galt?

Fold kodeboks ind/udKode 

På forhånd tak ;)

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ooookaaay...
Jeg har lige et par spørgsmål til din kode.
Hvorfor har du "Display="None"" på dine RequiredFieldValidatorer ? - Hvorfor har du din C# der gerne skulle vise resultatet af dit indhold, til at lægge i PageLoad? Burde du ikke indsætte en knap og så ligge den i eventen Button_click ?

Forstår du mig?

Har du et link? hvad siger :

javascript:window.alert(ValidatorOnSubmit);

er det et IIS site?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=aspnet+regiis+clientscript&meta=&aq=f&oq=

/J

http://simon-smith.dk/aspnet/default.aspx

Hostet ved Surftown

Indlæg senest redigeret d. 05.01.2010 16:47 af Bruger #8773
Sjovt nok , kan jeg ikke se nogen fejl.. Sådan lige med det blåtte øje :s

På siden er der nok ikke nogen fejl, men det er fordi jeg validerer alle felter i koden også..

Tænkte om man skal kalde et eller andet IsValid eller noget i den stil i koden?

Det ser da ud til at virke nu ?

Ja, det virker også nu - men det er fordi jeg også validerer i koden bagved.. Dvs den rent faktisk submitter det der bliver fyldt i felterne hvorefter koden validerer det først bagved, og så validerer requiredfieldvalidator bagefter..

Den udskriver fejlene i validationsummary i stedet, og ved ikke med pageLoad - det er et eksempel fra en bog jeg har brugt..

Men selv med et button click event, bliver formen submitted, valideret eller ej..

t