Grafik til hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Godaften

Sportsdebatten.dk skulle gerne snart se dagens offentlige lys officielt. Jeg har nu arbejdet på siden gennem en længere periode, og mangler derfor kun de sidste små, men meget vigtige, elementer.

Det vigtigste jeg mangler, er de grafiske elementer på siden - her tænker jeg på top-banneret samt nyheds- og artikelikoner. Derfor søger jeg nu en grafiker, som kan kreere overstående.

Jeg kan desværre ikke tilbyde penge for grafikken, da mit budget er ikke eksisterende. Jeg er en ung knægt, så derfor er lommerne endnu ikke fyldt med penge.

Jeg kan dog tilbyde en plads i administrationen som grafiker, hvis modparten selvfølgelig er interesseret i dette.

Jeg håber inderligt på, følgende anmodning modtager svar, da det ville være prikken over i'et på min side.

Hvis du har nogen spørgsmål omkring opgaven eller siden, kan du kontakte Sportsdebatten på mail-adressen kontakt@sportsdebatten.dk



5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
istedet for at grafikeren skal lave ikoner så kunne du jo bruge nogen af de mange tusind gratis ikoner som er på nettet er sikker på en ville passe dine behov :), hvis du har en 50'er vil jeg da gerne lave et logo til dig :) altså ikke et "kende tegn" men et top banner til dig

send gerne PM så jeg os kan se siden :)



Hej Sportsdebatten.

Jeg tror godt jeg vil lave et logo til dig bare sådan for sjov du ved. Men husk der skal ikke være en tidsfrest fordi så føler jeg, at jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at nå det. Og det gider jeg ikke ok?

Men jeg kan godt tænke mig at lave et af dine logoer har du nogle krav vedr. Farver, Fonts, Size?



istedet for at grafikeren skal lave ikoner så kunne du jo bruge nogen af de mange tusind gratis ikoner som er på nettet er sikker på en ville passe dine behov :), hvis du har en 50'er vil jeg da gerne lave et logo til dig :) altså ikke et "kende tegn" men et top banner til dig

send gerne PM så jeg os kan se siden :)


Jeg prøver at designe et selv (: Ellers tak for hjælpen



Hej Sportsdebatten.

Jeg tror godt jeg vil lave et logo til dig bare sådan for sjov du ved. Men husk der skal ikke være en tidsfrest fordi så føler jeg, at jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at nå det. Og det gider jeg ikke ok?

Men jeg kan godt tænke mig at lave et af dine logoer har du nogle krav vedr. Farver, Fonts, Size?



Hej Sportsdebatten.

Jeg tror godt jeg vil lave et logo til dig bare sådan for sjov du ved. Men husk der skal ikke være en tidsfrest fordi så føler jeg, at jeg skal gøre alt hvad jeg kan for at nå det. Og det gider jeg ikke ok?

Men jeg kan godt tænke mig at lave et af dine logoer har du nogle krav vedr. Farver, Fonts, Size?



t