Listview and detailvisning funker ikke

Tags:    .net

Hej alle sammen,
Jeg har fået et meget underligt problem, som jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig med at finde en løsning på.
Jeg regner i hvertfald med nogen herinde kan hjælpe mig,, for Næsten alle websites bruger den function.

Jeg har på ene af min aspx sider lavet 2 Diver.
Div 1) Den viser en liste over produkter, ca 40. Dette gøres vedhjælp af en Listview control.
Div2 ) denne viser en detaljeret beskrivelse af produktet..(Når man trykker på et produkt i Div1 , vises dens detaler i div2..sammentid med div1 gøre usynlig)

Virkemåde:
Jeg klikker på ene af produkterne som bliver vist i Div1 , bliver Div1 usynlig og div2 synlig. Div2 to viser produktets detaler, pris, osv


Mit problem er, at når jeg stå i Div 2 og så trykker på browsers tilbage knap, havner jeg ikke tilbage til Div 1...men jeg havner helt tilbage til forsiden..

Hvor kan man løse dette problem ?


Jeg bruger:
asp.net c#
Listview control
Datapager control



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er ikke et problem, hvorfor det ikke kan løses.

Browserens tilbageknap bruges til at gå tilbage til forrige side ikke til at hoppe mellem forskellige div på samme side.



Det lader mere til du blander JS og .net's webcontrols sammen, det resultere ofte i noget hø.. Med mindre du bruger ajax.net frameworket. Men så skulle du gerne have fat i et asp:updatepanel og ikke et listview alene.

Bruger du listview's SelectedItemTemplate og ikke bare noget hjemmelavet JS på listview'et til at vise et uafhængigt div ?



/J




t