Lave et spil

Tags:    diverse

Hej.

Er det muligt at lave sit eget spil, noget som Min by på Facebook.

Kan man ikke lave et spil i Java? - Og hvor svært er det at lære?



Hey.

Nu kender jeg ikke det nævnte spil, men hvis du vil prøve at lave spil i JAVA og du ingen ide har om det, kan du starte her : http://www.greenfoot.org/



Okay, mange tak. Vil lige prøve at kigge lidt på det :)



Hvis du vil lave spil til fx facebook, vil jeg foreslå at du kigger på flash i stedet, eller silverlight. Det er typisk den måde man laver spil til nettet på



Hej.

Er det muligt at lave sit eget spil, noget som Min by på Facebook.

Kan man ikke lave et spil i Java? - Og hvor svært er det at lære?

du ka også lave det i unity. For det andet ka du også bruge Java og Java script i Unity.
Jeg ka ik se forskellen i Java og javascript.
Unity Engine er Webasseret og Platforms baseret og så er det gratis sålænge du ik bruger det til kommenciele ting.




du ka også lave det i unity. For det andet ka du også bruge Java og Java script i Unity.
Jeg ka ik se forskellen i Java og javascript.
Unity Engine er Webasseret og Platforms baseret og så er det gratis sålænge du ik bruger det til kommenciele ting.


Du kan ikke bruge Java til Unity 3D. Du kan bruge Javascript (der ikke er det samme som Java), C# (Hvilket er godt hvis du bruger Visual Studio) og/eller Boo.
Desuden må du godt lave kommercielle spil med den gratis licens. Det er kun hvis man tjener et vist beløb, at man er tvunget til at købe Pro Licensen.




Du kan ikke bruge Java til Unity 3D. Du kan bruge Javascript (der ikke er det samme som Java), C# (Hvilket er godt hvis du bruger Visual Studio) og/eller Boo.
Desuden må du godt lave kommercielle spil med den gratis licens. Det er kun hvis man tjener et vist beløb, at man er tvunget til at købe Pro Licensen.

ok jeg må have læst forkert i gratis licensen. :/



Indlæg senest redigeret d. 13.03.2010 00:13 af Bruger #15343
t