template og afrunde hjørner

Tags:    html css

<< < 12 > >>
Hey med jer..

Jeg har lavet lidt gfx i form af banner og lidt til at smide ind i min test page, men hvordan får jeg det ind? Jeg ved godt, at man bruger
Fold kodeboks ind/udKode 

men det får sgu det hele til at se så rodet ud i html'en, kan man smide det op på andre måder?

Jeg har leget lidt med afrundet hjørner, men jeg kan kun få det til at virke via firefox men når jeg køre det i IE så er hjørnerne normale, hvordan kan jeg få afrundede hjørner så det virker i firefox, ie og hvad der ellers er?

På forhånd tak for hjælpen.



Indlæg senest redigeret d. 09.03.2010 16:43 af Bruger #15720
12 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis det bare er templates kan jeg ikke se noget problem i at vise dem gennem CSS.



Hey med jer..

Jeg har lavet lidt gfx i form af banner og lidt til at smide ind i min test page, men hvordan får jeg det ind? Jeg ved godt, at man bruger
Fold kodeboks ind/udKode 

men det får sgu det hele til at se så rodet ud i html'en, kan man smide det op på andre måder?

Jeg har leget lidt med afrundet hjørner, men jeg kan kun få det til at virke via firefox men når jeg køre det i IE så er hjørnerne normale, hvordan kan jeg få afrundede hjørner så det virker i firefox, ie og hvad der ellers er?

På forhånd tak for hjælpen.


Jeg ved den er lukket men du skal aldrig lægge et banner ind med css. css er til baggrunds billeder ikke bannere eller logoer



<< < 12 > >>
t