Feedback på hjemmeside

Tags:    grafik webdesign

Hej allesammen

Jeg har udviklet lovelii.com en gratis datinghjemmeside. Der mangler selvølgelig altid noget (man bliver jo aldrig færdig)

Men jeg er færdig nok til at vise den til verden.

Kunne meget godt tænke mig noget feedback på den, så hvis i har tid ville det være uhyggelig værdsat.

http://www.lovelii.com

Hvis nogen er interesseret i de tekniske specifikationer kommer her lidt info.

Asp.net MVC 2
.net framework 4.0
Microsft Entity Framework
SQL server (Express)
Memcached server (til de tunge løft)
Lucene 2.9 til søgninger



vil du lave en test bruger vi kan prøve?



Hej Simon.

En kammerat har faktisk lige spurgt om det samme. Problemet er. Der er mange steder hvor en bruger kan opføre sig på en måde, der gør at sitet først advarer om potentiel "auto deaktivering af profilen" og derefter deaktiveres den så.

Derudover ville brugeren også løbe ind i nogen problemer med at være logget på samtidig fra flere forskellige IP'er (mest logging osv)

Det nemmeste er at oprette en bruger. Og så slette den igen når man ikke har brug for den. (Derved slettes e-mailen også)

/Thomas "Administrerende tosse" - lovelii.com




Hej Thomas,

Nu har jeg lige oprettet en bruger, og synes faktisk det er ganske lovende ud. Hvor lang tid har siden eksisteret nu?

Dejlig lyse farver og ganske enkel at navigere rundt i. Et stort plus i min bog er, at det er gratis ;)

Og til sidst så er det dejligt, at se nogle flere begynde at bruge .NETs MVC, den er fantastisk at arbejde med :-)




Hej Simon

Siden har faktisk eksisteret et stykke tid. Jeg har bare holdt den hemmelig. Jeg er igang med at få trykt flyers klistermærker osv. Så jeg kan få fortalt folk at hjemmesiden findes.

MVC er rigtig lækkert :-) Jeg har gang i flere projekter med selv samme. Entity framework har dig været lidt belastende. Der er mange ting fra LINQ som det ikke understøtter. Men så meget rammer jeg altså ikke basen (grundet memcached) så, værre er det ikke.

Og tak for rosen! Det betyder meget når man har lagt en masse energi i noget.



Jeg kan godt lide designet :) Flot og nemt.



Ud fra første øjekast virker det utroligt lækkert!
Godt lyst design, lækker brug af javascript hvor det giver mening (eks. upload af billeder, tilføjelsen af billede fra arkiv til profilbillede mv!)

Og så er det kun et plus det er gratis og ikke søbet ind i reklamer :)

Thumbs up!



Hey Thomas,
udover at mit billede crasher profilen (;D) virker det ret lækkert.

Jeg har dog problemer med at svare på den besked du har sendt mig. IE svarer pænt igen med en JS fejl, når jeg læser din besked og Chrome vælger blot at lade være med at gøre noget som helst.

IE:
Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.3; .NET4.0C; .NET4.0E)
Timestamp: Tue, 13 Apr 2010 14:23:48 UTC


Message: 'resources.SendingLetter' is null or not an object
Line: 676
Char: 3
Code: 0
URI: http://www.lovelii.com/Scripts/jquery.lovelii.general.js



Hej Ken.

Jeg tror jeg har fikset det. Jeg har sikkert lavet ændringer i Javascriptet siden jeg startede. Cache er smart, men kan også skabe nogen "cuncurrency" problemer. Mere specifikt ramte du ind i at jeg har prøvet at smide et json string array ind i mit javascript, som så gør at mine jquery filer kan lokaliseres. Ville gerne skrive "Det er skisme smart", men tydeligvis ikke :-)


Anyhu. Burde virke nu (eller det håber jeg da)

Fedt du opdagede det med drag-n-drop selv. Folk har ellers tidligere kaldt det et "easter egg", da funktionen ikke er særlig godt beskrevet. :)



Enkelt og stilrent hjemmeside design, det er rigtig fedt. :D

Måske det dog kan komme til at virke lidt indholdstomt, måske især pga. det er nyt. Lidt aktivitet med forum eller andet dynamisk indhold kunne være godt at have med - også for dem som endnu ikke brugere, for de skal jo lige lokkes ind på hjemmesiden.



Super :)

Det er vigtig at holdes ren for useriøse og fake profiler, hvis den skal holde i længden!

Der er ikke mange hits på en søgning endnu. Hvor skal der gøres reklame? Find diverse kærligheds/single forum mv..
Lidt flere søgekriterier, som fx holdning til alkohol, ville være super!

Design/grafik: hvem er målgruppen? Det ser lidt Cartoon agtigt ud, så den tiltrækker nok ikke modne kvinder! Og hvor er manden henne? Og hvorfor en lyseblå baggrund = farve til små drenge?



t