Form Grabber

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg har mistanke til at nogen bruger min pc, når jeg ikke er hjemme, for min historik er ofte "forsvundet".

Derfor vil jeg gerne lave en form-grabber til google.dk, som skriver alt hvad der bliver søgt på på min pc ned i en logfil.

Jeg ved hvordan man laver keyloggers og andre kedelige ting, men det er jo ikke tilfældet her. Jeg kunne forestille mig at det virker lidt på samme måde med at lave en hook osv.

Jeg har allerede søgt på google på: ""Form-grabber" API HOOK" og meget mere, men intet dukker op.

Jeg håber i kan se problematikken og vil hjælpe mig til at se om jeg bare er paranoid :P



15 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du allerede ved hvordan man laver en keylogger, så lav dog sådan en og aktiver denne når du forlader computeren. Så kan du jo også se mere end bare hvad der bliver søgt efter på google.dk



Hvorfor ikke bare sætte et password på din computer? Hvis symptomet fortsætter er der nok ingen der bruger din computer?



Hvorfor ikke bare sætte et password på din computer? Hvis symptomet fortsætter er der nok ingen der bruger din computer?


Jeg vil buste ham og fremlægge beviser så han får sig en lærestreg.


::

En keylogger er noget helt andet jo.
Jeg gider da ikke at sidde og se på: "3frni32nfo32wjf3nfcu25ur128u3ct5o23ækruhwæfhæ<aosfy v89y32ry238rfæhw3eatkrh awk3rhiwayr83wat"

Det er da meget mere besværligt.


Det ville være fedt hvis folk vil svare behjælpende i stedet for.


På forhånd, tak :)



Jeg ved ikke hvad en "form grabber" er eller skulle forestille at gøre.

Du kunne overveje at logge al IP trafikken på maskinen, f.eks. vha, http://www.winpcap.org/



En Form-Grabber gemmer f.eks. alt hvad der bliver sendt i googles form (søgeform) bliver gemt i en txt fil på mit C# drev.
(Mit behov)

Jeg gider ikke logge al ip-traffikken hvis det kan gøres anderledes - det ved jeg det kan.

:)



Du kan godt finde alle vinduer på PC'en, og checke om det er et google søge felt og derpå finde ud af hvad der står deri. EnumWindows funktionen kunne være start punktet.

Men det er ikke helt trivielt...



Din historie er meget ejendommelig. Hvis du har mistanke om at nogen bruger din personlige computer, og du er mest af alt optaget af hvad han søger på google??? Hvad med dine private filer?
Undskyld hvis jeg bryder reglerne for tonen her på sitet, men du er vist fuld af løgn.



Michael, jeg kan også godt forestille mig mere elegante måder at undgå misbrug af ens PC, og jeg kan heller ikke helt komme bort fra mistanken om at det skal bruges til andet...



Jeg er ikke bekymret for mine private filer, da det helt sikkert er min bror.
Dette skal bruges til at buste ham, men også til at udvidde min horisont indenfor c++.

Hvad i alverden skulle jeg bruge andres google-søgninger til? + det skal lægges på den pågældende pc (min) som txt fil, ikke sendes.

Tak for hintet med EnumWindows, men lidt mere hjælp vil være på sin plads :)



Du kan f.eks. finde teksten i alle vinduer i på din PC:
Fold kodeboks ind/udKode 




<< < 12 > >>
t