Glemt på værtshus: Ny iPhone afsløret ved et uheld

Tags:    it-nyheder

Den nye iPhone får et nyt design og et brugervendt kamera samt en række mindre hardwareforbedringer. Apples hemmelighedskræmmeri er blevet brudt, efter en medarbejder glemte prototypen på en bar.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=4250&cst=4



Doh!, så der kvaje bagere :b



Er der andre end mig, der tror, at det var med vilje?;)



Er der andre end mig, der tror, at det var med vilje?;)

Det ligger i hvert fald ret meget i kortene, i betragtning at der ikke blev svaret på henvendelserne men at softwaren blev låst næsten øjeblikkeligt.

Dog synes jeg nyhedsværdien er ikkeeksisterende. "Ja, vi har så fundet en ny iPhone. Og den ligner... en iPhone. Tilbage til studiet"



Well Per, jeg er nu ret sikker på at alle iPhone fans'ne, og der er da trods alt et par stykker, labber det i sig. Derfor har det vel pr. definition nyhedsværdi :). Jeg har ikke selv en iPhone, og kommer nok heller ikke til at have det, men selv jeg finder det da lidt interessant, og så er historien, falsk eller ej, da ganske sjov :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Well Per, jeg er nu ret sikker på at alle iPhone fans'ne, og der er da trods alt et par stykker, labber det i sig. Derfor har det vel pr. definition nyhedsværdi :). Jeg har ikke selv en iPhone, og kommer nok heller ikke til at have det, men selv jeg finder det da lidt interessant, og så er historien, falsk eller ej, da ganske sjov :)

Jeg syntes da også nyheden var interessant, indtil de skrev at de ikke havde adgang til softwaren -- hvad fanden skal vi så bruge det til? Så kan vi sidde og glo på et neutralt-udseende chassis til en telefon vi ikke aner hvad kan.



Hehe softwaren kan garanteret det samme som sidst, plus lidt nye ting :P. Jeg er da enig med dig i at det ville være interessant at høre om de software-mæssige tiltag, men som den gadgetfreak jeg er, synes jeg bestemt at det er lige så interessant at vide hvordan en kommende mobiltelefon kommer til at se ud, hvilket kamera (især interessant på iPhonen, der altid har været lidt bagud på kamera-delen) osv. :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Så kan vi sidde og glo på et neutralt-udseende chassis til en telefon vi ikke aner hvad kan.

IKKE et ondt ord om Apples målgruppe! ;)



Altså udviklingen af 1 generations iPhonen blev holdt aldeles hemmelig. Manden der ledede udviklingen af selve skærmen, vidste ikke en gang selv hvad skærmen skulle bruges til. Udenfor hvert rum var der, hvad kilden beskriver, røde lamper. Når disse var tændt var det forbudt at gå ind i rummet. Man skulle først ringe på, hvorefter udvikleren/udviklerne i rummet tildækkede det de arbejdede på, hvorefter rummet blev låst op. Hver gang nogle af delene skulle flyttes fra rummet, eller testes med andre dele, blev de altid flyttet overdækket. Hvis dette passer, så tror jeg simpelthen ikke på at en medarbejder fra Apple skulle ha mistet en ny prototype på en bar. Det er ren og skær spil for galleriet. Selv hvis det havde været et firma andet end Apple, som havde glemt en NY OG HEMMELIG prototype på en eller anden bar, så havde jeg proppet den i "reklame"-boksen. Sådan noget sker bare ikke for et selskab. Og sker det, så havde det været mørklagt på det grummeste, og et hvert udspil fra hjemmesider, og andet godt folk var blevet sagsøgt ned i helvede for at viderebringe billeder eller andet.



t