Cowi: Elever må leve med nedbrud i skoletest

Tags:    it-nyheder

Det seneste nedbrud under de nationale test af de danske skoleelever er noget, som eleverne risikerer at måtte leve med, siger leverandøren Cowi.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=4260&cst=4



Dog må lærerne ikke gå ind og tjekke resultater før kl. 14.. Så lidt har de da gjort for at undgå nedbrud.

Oplevede heldigvis ingen nedbrud i min dansk-test, så nu må vi jo se hvordan det går i matematik..



Det burde slet ikke være nødvendigt. Systemet burde sagtens kunne klare, at lærerne også tjekker resultater

"Jeg tror desværre, at det er noget, som eleverne kommer til at leve med fremadrettet, at der kan ske nogle ting, som kan ske for alle andre webbaserede applikationer"

Det er da noget værre vås, de har fra start vidst, hvor mange der ca. ville være online samtidig, så må de da kunne designe den hen imod det. Det virker ikke som de mest kompetente folk, de har fat i der :-)

Lidt galde fra min side, men synes man burde bruge vores skattekroner på noget mere fornuftigt, end dette ;-)






t