Server med meget plads

Tags:    diverse

Hey.
Nogen der kan anbefagle en udbyder der tilbyder mere end 30 GB plads. Helst omkring 50 gb eller derover. Og gerne med gode trafikmuligheder. De fleste udbydere tilbyder nemlig ikke så meget plads, syntes jeg.

Jeg ved ikke helt hvad den bedste løsning. Skal bruges til en demodatabase for en musikfestival.

Hilsen Theis



7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
http://www.servage.net

Der får du rigeligt plads, og ubegrænset antal databaser, cronjobs, automatisk backup, og så til næsten ingen penge. :D



Jeg har kun hørt dårlige ting om Servage -- der skulle hverken være styr på sikkerhed, stabilitet eller kvalitet.

Nej, få du dig en VPS hos Slicehost.com -- du skal godt nok selv installere og konfigurere serversoftwaren, men det er ikke så svært som det lyder. Jeg bruger selv Slicehost og har aldrig været så tilfreds med min host som jeg er nu.

Jeg kan ikke anbefale Yourshelter.net, der har en langsom responstid på supporthenvendelser. Det tager også lang tid at få sat din VPS op hos dem i forhold til hos Slicehost, hvor du har den nærmest en halv time efter du har svinget dankortet.



Har købt en server hos hetzner.de til 350 kr. md...

Basic Features

* Full root access
* 4 Dedicated IP (Allocation in accordance with RIPE guidelines)
* Administrations software Webmin (available for LAMP)
* 24h Servermonitoring with email notification
* 24h Resetservice via Webinterface
* Rescue System
* VNC Installation
* Image Installer
* Traffic Statistics
* Reverse DNS Administration
* Domain Registration Robot

* Free Phone Support
* Free Email-Support
* Data Center 24/7 Stand-by-Service

* 92 GBit Bandwidth
* Redundant Network
* Juniper Routing-Technology
* 100 % switched network; np collision domains
* High Speed Access to all Internet-Uplinks
* 24/7 Monitoring
* Network Availability min. 99%


Benefits
Intel® Core™ i7-920 Quadcore
incl. Hyper-Threading Technology

* RAM 8 GB DDR3 RAM
* Hard discs 2 x 750 GB SATA-II HDD
(Software-RAID 1)
* NIC 1 GBit OnBoard
connected at 100 MBit
* Backup Space 100 GB
* Traffic Unlimited*





Det kunne godt lyde som om det kunne være en god løsning for dig med en virtuel server til din hjemmeside. Du kan evt. se mere her: http://www.webglobe.dk/servertilbud.php eller søge på google efter "virtuel server". Så har du ihvertfald mulighed for at få masser af plads, selvom det koster lidt mere.



Jeg har rigtig dårlige erfaringer med servage.net. Jeg oplevede meget nedetid og min konto blev hacket flere gange selvom.



Jeg har brugt dem i ca. 4 månededer, og har ikke oplevet nogen nedetid endnu, dog, har min ftp været nede i et par dage..



..og nu du siger det med nedetid.. Så kom det sq' alligevel :D



t