Søger en venlig sjæl

Tags:    .net

Hej, mit navn er Johnny. Jeg er igang med et projekt til psykisk lidende. Projektet går ud på at give psykisk lidende et sted hvor de helt gratis kan oprette profil og få kontakte med andre lidende (opbygge netværk).

Det er min første side, og synes selv jeg er kommet rigtig langt. Der er nogen små dumme (5 minutters fejl) <- hvis man altså er god til at kode :) som jeg ikke kan få løst.

Tænkte på, om der var en venlig sjæl der ligesom mig, gerne ville gøre noget for de psykisk lidende i Danmark, og hjælpe mig med nogen få fejl over TeamViewer?

Siden betaler jeg af egen lomme, og er ikke lavet for at tjene penge (der er lidt reklamer og en doner knap) <- udelukket til at hjælpe mig med at betale en brøkdel af server omkostninger.



Jeg kunne da godt lægge lidt tid til side en dag, muligvis. Kunne du ikke tænke dig at beskrive den tekniske del af siden osv lidt mere dybdegående? Hvad er den bygget med? Jeg går ud fra ASP.Net af en eller anden variant siden du skriver i .Net fora?

Derudover, hvilke 5 minutters fejl? Som du skriver så er det kun sådan hvis man er god til at kode, men nu er det jo langt fra ens for alle hvad "god til at kode" betyder, og derfor siger dette ikke så meget.

Men som sagt, prøv lige at uddybe lidt mere. Jeg vil med glæde hjælpe et godt formål som dette ved at sætte en time eller to af til finpudsning, men samtidig ved jeg også at der findes folk som mener altid tager 5 minutter, og pludselig så tager det et par dage (derfor ønsket om udbygning).



Hej Kaare, det er .Net 3.5 der snakkes om. 5 minutters fejlene skal selvfølgelig tages lidt som et løst tal på hvor lang tid det vil tage. Jeg ville selv mene det kunne gøres på 5 minutter hvis man ved hvordan det skal gøres, dog er der også mange fejl som ikke kan klares på 5 minutter. Jeg forventer ikke at folk har vildt lang tid til at hjælpe mig med denne side, så derfor går jeg ud fra det kun er de hurtige fejl jeg ville kunne få lidt hjælp til. (5 minutters fejlene)

Her kommer et par eksempler:

-Post slet knappen virker ikke. (Det er i en datalist)

-Ved registrering af bruger, skal man automatisk blive tildelt Rank User.

Som sagt er der en del flere ting som vil tage meget længere tid at få lavet, men alt fremskridt på siden ser jeg som en stor sejr, så selv at få løst nogen af de små fejl som jeg er gået helt i stå med, er en stor ting.

Spørg endelig hvis der er mere du vil vide.

Mvh. Johnny.



Hej Johnny,

Jeg kan godt prøve at hjælpe dig med at se på problemerne - der går dog lidt tid inden jeg har tid, jeg har lidt travlt på mit studie.

Du kan prøve at sende mig en email på kaare@kaareskovgaard.net, så kan vi aftale lidt nærmere, evt. få hinanden tilføjet på MSN osv.



Det lyder rigtig godt, jeg vil smide dig en mail.



Du svare ikke rigtig på mails :)



t