Bedømmelse af design

Tags:    grafik webdesign

Hej Udviklere! :)

Er igang med at lave en side.. ;)

Hvad synes i om designet?

http://valde.skyttebjerg.dk

Hvad er godt, og hvad kunne være bedre?

på forhånd tak for jeres feedback :p



det ser meget tomt ud lige nu, måske lidt flere farver, det er meget gråt.
og så måske et billede eller andet grafisk, så det ikke bare er væg-væg tekst?

ellers fint at du har holdt det helt plain & simple :)



tusinde tak for de gode råd :)
- vil prøve at få lidt flere farver og lidt af hvert på senere :D



Baggrunden kan blive ret så irriterende for øjnene at kigge på så måske du skulle fixe den



ja, har jeg også tænkt på. Den er allerede skiftet på min egen pc, men har ikke uploadet til nettet endnu.

- men smutter 5 dage på lejrtur med klassen, så kan ikke svare hvis i skriver efter nu :)



Jeg synes det er rigtig fint at du har en mønstret baggrund - det er med til at give lidt liv til siden. Jeg ville dog nok gøre forskellen mellem den grå/sorte farve mindre markant - det er næsten på grænsen til at blive lidt psykedelisk når forskellen er så relativt stor :)

Den blå farve på logoet er fin - og står godt til det grå :) Måske kunne du inkorporere den andre steder på designet? :)

Generelt synes jeg at din side kunne bruge lidt flere detaljer (selvom du faktisk har en del) og så noget mere "white space" - altså afstand mellem de forskellige elementer på siden.

Generelt er designet jo også meget anonymt - man har ingen anelse om hvad den side skal handle om, så måske et eller andet der kunne indikere hvad det handler om?
Det er også svært at komme med flere forslag, når man netop ikke har nogen idé om målgruppe etc. :)



Hehe, ja det har du ret i :)
- Baggrunden leger jeg også lidt med på min egen pc, for at finde det der ser bedst ud. Regner med at skifte den ud med en baggrund der er lidt lysere.

Hmm.. Ja, det ville nok kun gøre det bedre at få lidt mere af den blå farve rundt omrking, så det ikke bliver helt kedelig :)

Der kunne nok godt bruges lidt flere detaljer, ja. Det vil jeg arbejde på! :)

Siden skal bruges til at sælge hjemmesider / Mit eget CMS fra. Men du har selvfølgelig ret endnu en gang ;) Tusinde tak for feedback'en :)
- også til alle jer andre :)


Siden jeg har linket til, bliver ikke opdateret før jeg har ordnet det hele på min egen pc, hvis i skulle undre jer over hvorfor der ikke sker noget;)

Lagde den kun ud dér, for at det kunne komme på nettet.
Køber self. eget domæne til den side, så snart selve siden er 100% færdig.



Indlæg senest redigeret d. 12.06.2010 14:33 af Bruger #10410
Har du arbejdet videre på siden? :)



ja, men den er ikke uploadet til nettet endnu :)
- Lægger den ud når jeg orker det :P
Og tester også lidt med baggrunden. :)


Din feedback er guld værd :)

Har prøvet at få den blå farve ind lidt andre steder, og baggrunden er blevet med nogle lidt lysere farver (Der var en der sagde det var meget mørkt/tomt, og nu lyser det simpelthen bare op! :D ), og har kigget lidt på om baggrunden overhovedet skulle være mønstret.

Der er også kommet lidt afstand mellem siderne og teksten og sådan :)



Det lyder rigtig spændende - sig til når du får det uploadet :)



Skal jeg nok :)
regner med at det bliver uploadet i denne uge



t