Webserver/hosting?

Tags:    diverse

<< < 12 > >>
Hej udviklere,

En kammerat og jeg er i øjeblikket ved at starte et firma der sælger hjemmesider.

Til dette vil vi så vidt muligt gerne have samlet alle vores kunder på samme server så vi ikke får problemer med kode (nok nærmere plugins) der ikke kører ordentligt på andre servere.

Jeg er selv kunde hos surftown, og er utroligt glad for at være der, og er også i øjeblikket ved at finde ud af om det er muligt at købe en premium business løsning og videresælge plads den vej.

Hvis dette ikke er muligt har vi altså brug for noget server et andet sted, så ville lige høre hvad I udvilkere har af forslag?

Jeg har kigget lidt på Inforce som udvikleren også bruger, hvilket jo lyder meget fornuftigt, men er det eventuelt andre løsninger?

Vi kunne også vælge at sige at alle vores kunder bare skal købe et surftown webhotel, men det er forholdsvist dyrt i hosting for kunden som måske nogle gange kun vil være en mindre organisation der ikke har det store budget til hosting.

Det skal altså være så billigt at vi kan videresælge pladserne uden noget tab for os og uden at det bliver for dyrt for kunderne.

På forhånd tak

EDIT: Det skal være en windows server med .net2+ support



Indlæg senest redigeret d. 09.06.2010 22:14 af Bruger #8773
Nu skal der jo ikke laves særligt mange løsninger for at forrente ~200 kroner om året. (og det skal endda deles ud på x antal websites).

Vi syntes det virkede lidt useriøst at fakturere en kunde 10k for et website, 600 kroner i timen og så tage 5 kroner for web hosting...


Helt enig. Host det gratis og få penge gennem support/vedligeholdelse.

Kan i den forbindelse i øvrigt varmt anbefale gigahost. De har support for uendeligt antal domæner og det spiller rigtigt godt. Du kan også selv vælge at styre DNS så du kan have en backup-server osv.

Du er faktisk den første jeg har set i meget lang tid der har anbefalet Gigahost. Jeg har hørt om at de skulle have haft en mængde ret store problemer med sikkerhed, stabilitet og svartider på support.

Dog tror jeg Servage tager kagen for den mest udskældte webhost.



Nu skal der jo ikke laves særligt mange løsninger for at forrente ~200 kroner om året. (og det skal endda deles ud på x antal websites).

Vi syntes det virkede lidt useriøst at fakturere en kunde 10k for et website, 600 kroner i timen og så tage 5 kroner for web hosting...


Helt enig. Host det gratis og få penge gennem support/vedligeholdelse.

Kan i den forbindelse i øvrigt varmt anbefale gigahost. De har support for uendeligt antal domæner og det spiller rigtigt godt. Du kan også selv vælge at styre DNS så du kan have en backup-server osv.

Du er faktisk den første jeg har set i meget lang tid der har anbefalet Gigahost. Jeg har hørt om at de skulle have haft en mængde ret store problemer med sikkerhed, stabilitet og svartider på support.

Dog tror jeg Servage tager kagen for den mest udskældte webhost.


Jeg har også hørt rygter om det samme. Problemer med sikkerhed har de haft, men det er blevet meget bedre. Og de gange jeg har haft brug for support har de svaret inden for få timer.



<< < 12 > >>
t