Bedømmelse af navigation

Tags:    grafik webdesign

Hej,

Menu'en er det sidste, jeg på min side mangler at lave, før jeg er klar til at kode det sidste. Siden er udført i et grunge design, og menuen skulle gerne følge stilen.

Dog er jeg i tvivl om, hvor vidt menuen er flot eller grim - og hvor godt den egentlig passer ind.

Ris ros og gode råd er meget velkomment.

http://peecee.dk/uploads/062010/Untitled-5.jpg



Min mening er at den ser lidt rodet ud, og det forstyrre personligt min læsning af den. Det er ikke noget kæmpe problem, men når du nu spørger :) Ellers synes jeg det er et lækkert design. :)



Kan også godt lide designet.
Tror at det der forstyrrer er at menuen står så langt nede på siden.

Hvad hvis du flyttede menuen op ved siden af logoet eller hvis logoet fyldte hele sidens brede?



Tak for input, drenge - jeg kan egentlig godt se, hvad I mener med, at den er for langt nede af siden - jeg tror, jeg rykker den op! Ellers noget, som kunne gøre den mindre forstyrrende / bedre?



Indlæg senest redigeret d. 16.06.2010 14:02 af Bruger #11631
Andre??



Menuen er på dansk? Mindsker nok den mængde af internetbrugere der forstår side gevaldigt.

Hvis siden er til tænkt danskere, hvorfor har du så den der engelske sætning øverst på siden "Exploring...."



Siden er på nuværende tidspunkt på engelsk, og således afspejles dette også i designet, som delvist er genbrugt. Jeg ønskede nu noget feedback på selve menustrukturen / designet frem for selve siden.



Jeg synes designet er meget fedt! Det er en god ide at køre den personlige stil på en portfolio - og det må man sige du gør!

Kan du ikke smide et link til mig på nn[a]curomedia.dk, når siden står færdig?

Du kan tilføje den til www.thatsjustweb.dk - ingen tvivl om hvor vidt den vil blive accepteret ;)

Go' dag!



Me like!!!



t