Selvstændig programmør søges til samarbejde

Tags:    snak

Jeg / vi søger en programmør, som har lyst, drive og vilje til at deltage i et selvstændigt projekt. Der er som skrevet tale om et selvstændigt
projekt så guleroden er at være med til at skabe et revolutionært produkt, en ny form for service, som endnu ikke
er set... For enden af regnbuen er der måske en stor pose penge.
Så er du klar til at springe ud som selvstændig fuldtid / deltid - så har du her muligheden for at udfolde alle dine kreative evner.

Du skal ikke indskyde penge i virksomheden.. Der er mange opgaver og mange udfordringer, som kræver flere hænder - derfor snuser vi efter talenter,
som også brænder for en chance.

Dine tekniske kompetencer:

Flydende i C#
ASP.NET (WebForms evt. MVC)
Javascript, CSS, XHTML
Ajax, Silverlight og jQuery
Linq / LAMBDA

Følgende kompentencer er ikke nødvendige, men en god ting at have
et mindre kendskab til:

WebServices
WCF (Windows Communication Foundation)
SQL Scripting (MSSQL)
Microsoft Entity Framework

Du kommer fra (?)..

Du vil arbejde sammen med mig... Som eneste udvikler pt. på udvikler fronten mangler jeg en sparringspartner og samtidig en mand/kvinde, som ligesom jeg brænder for den gode idé.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
At jagte en pose penge for enden af regnbuen



Er det et fritidsprojekt? Et firma? Hvad skal der udvikles? Et program, eller noget web? Hvad udviklingsmetode bruges der? Hvor gammel er du? Hvad er din uddannelse? Kan du ridse nogle generelle ting op om projektet, eller bare skrive hvad det er det handler om, for jeg tror folk herinde er ligeglade... Alle her har et eller andet guldprojekt som de går og udvikler på. Selv jeg har hele to!!



Og projektet går ud på?



Undskyld den lange svartid :)

Projektet er et fritidsprojekt.. Håbet er naturligvis at idéen er noget der ikke umiddelbart ligner andre idéer.. Forretningskonceptet er i hvert fald anderledes på mange punkter ( jeg ikke kan og må komme ind på her).

Ud fra kvalifikationerne jeg har skrevet er det vel åbenlyst at der er tale om en webløsning ??

Jeg har cirka 10 års erhvervserfaring plus det løse ( fritiden mm. ).

Projektet kan kategoriseres som værende inden for den kulturelle branche.

Stort og med internationalt launch - så skalérbarhed og performance er i højsæde.



Indlæg senest redigeret d. 28.06.2010 17:14 af Bruger #15965
t