Hurtigt sommerferiejob i Aalborg , hvis du kan Asp.Net

Tags:    .net

Hejsa,
For en kammerart er jeg ved at kigge efter nogle kandidater til et hurtigt sommerjob (indtil starten af august) i Aalborg. Det er ASP.NET der skal laves, med backend i C#, Linq2SQL som datagrundlag. Du skal have styr på det hele, da du mest kommer til at arbejde alene med det (jeg vil være "teknisk konsulent" på projektet).

Du skal have mulighed for at stille egen maskine til rådighed. Og skal kunne starte hurtigst muligt.

Send mig en mail på *** hvis du er interesseret eller vil have mere at vide omkring det. Skriv lidt om dine kompetencer, måske referencer og så hvor meget du vil have i timen, samt hvor mange timer du regner med at kunne ligge om ugen på dette.



Indlæg senest redigeret d. 22.06.2010 11:57 af Bruger #2730
Hvor stort regner i med projektet er / hvor mange timer vurderer i med der er i dette?

Jeg kunne måske godt være interesseret (skal nok poste referencer op hvis jeg endelig sender en ansøgning) - men jeg har en del planer over sommeren og studiet starter jo selvfølgelig efter sommerferien igen - så der vil der jo ikke være tid til at give den fuld gas.

Så jeg savner lidt mere omkring omfanget af projektet - og er det tiltænkt at det er en engangs forestilling eller vil der være løbende vedligeholdelse?



Hold da op der er mange om budet. Der gik ikke længe inden vi fandt det vi søgte. Desværre har vi ikke mulighed for at have mere end een person til at arbejde for os.

Dette sommerjob er nu besat og jeg nedlægger mailadressen snarest igen.



Glad I fandt hvad I ledte efter - held og lykke med det.



t