Google fjerndestruerer applikationer på Android-telefoner

Tags:    it-nyheder

Google har afprøvet dets sikkerhedsberedskab til fra centralt hold at fjerne ondsindede Android-applikationer fra brugernes mobiltelefoner.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=4455&cst=4



Apples apps kan fjernes ved et klik, man kan ikke gå ved åen i Århus uden at blive filmet, i en nær fremtid kan man ikke komme på nettet i Australien uden at have antivirus software installeret, google logger din færden på nettet, politikerne taler om offentlig overvågelse som i England, mine offentlige emails bliver snart logget ind og ud af Christiansborg og google kan nu fjerne dine apps fra telefonen... Føler mig kvalt.



Du er da også så sart ;)

Mvh.

Kasper (TSW)



Tja, det er vel trenden indenfor modetelefoner der koster > 1000 kr :)



Uuh. iPhone gør det, Android gør det, Windows gør det, Firefox gør det... Er der overhovedet nogen platform tilbage der ikke har mulighed for fjernstyret at deaktivere programmer?



Uuh. iPhone gør det, Android gør det, Windows gør det, Firefox gør det... Er der overhovedet nogen platform tilbage der ikke har mulighed for fjernstyret at deaktivere programmer?

Jeg tror ikke min Nintendo 64 logger mine rekorder online. Som en bonus slipper jeg også for alle de provokerende "achievements" man skal have i hovedet nuomdage.



Jeg tror ikke min Nintendo 64 logger mine rekorder online. Som en bonus slipper jeg også for alle de provokerende "achievements" man skal have i hovedet nuomdage.


Uha, det kunne jo være at en af dine rekorder var ondsindede og prøvede at overtage din Nintendo. Det kan skam være farligt. ;)



t