Hjælp.! Vi kan ikke følge med.. PHP udvikler søges

Tags:    snak

Vi er 4 gutter der arbejder på at skabe Danmarks bedste frisørportal – HairDesign.dk

Stedet hvor danskerne kan finde inspiration til deres næste frisure og danne sig et overblik over hvilke frisører der tiltaler dem.
Stedet hvor frisører online kan inviterer kunderne ind i deres salon og vise deres kompetencer, samt sammensætte præcis den reklamekampagne de ønsker.
Stedet hvor producenter af frisørprodukter kan ramme præcis den målgruppe der er relevant for deres specifikke produkter.

Og vi er rigtig godt i gang.. Men med et besøgstal som er steget fra 20 om dagen til 15 – 18.000 besøgende pr. måned. Er det på tide at gå ALL INN på vores tidligere hobbyprojekt.
Vores udvikler arbejder på højtryk med at få erstattet vores beta version med V 1.0 som ud over et nyt design indeholder en masse nye funktioner.
Men det er ikke nok..! Vi har en masse projekter der skal laves og ønsker derfor en PHP udvikler som er klar til at give den gas og starte et godt samarbejde der skal køre succesen i hus.. ;-)

Vi ser frem til at høre fra dig.!
Team HairDesign

ps kan både kontaktes herinde eller hurtigere via: info@hairdesign.dk



Er der så tale om betalt eller friviligt arbejde? Det er der nok mange der vil spørge om i hvis jeg ikke gør :P



Det skulle jeg også lige til at spørge om, Martin :D



Hvordan udvikler I? Hvad model udvikler I efter? Hvor meget dokumentere I, og hvad dokumentere I. Altså kode, laver I diagrammer over det hele osv? Hvad udvikler I i?
Hvor mange i temaet er i, og hvad erfaring/baggrund har medlemmerne?



Er der så tale om betalt eller friviligt arbejde? Det er der nok mange der vil spørge om i hvis jeg ikke gør :P


Som udgangspunkt snakker vi betalt arbejde med mulighed for reference på den udviklede del af siden :)

Men hvis i meget gerne vil arbejde gratis er vi self friske på det ;P



Hvordan udvikler I? Hvad model udvikler I efter? Hvor meget dokumentere I, og hvad dokumentere I. Altså kode, laver I diagrammer over det hele osv? Hvad udvikler I i?
Hvor mange i temaet er i, og hvad erfaring/baggrund har medlemmerne?


Det var en større omgang :P

vores nuværende betaside (hairdesign.dk) er skrevet i classic asp, men Version 2.0 programmeres i PHP Framework - Codeigniter. Hvis du ønsker mere specifik fakta ska jeg lig have fat i min udvikler ;)

Teamet består på nuværende tidspunkt af 4 personer og vi er henholdsvis uddannet indenfor Markedsføringsøkonomi, Datalogi og Kommunikation..



De spørgsmål er også skrevet for at få et indblik i hvordan I udvikler software. Om det er helte rollen, eller om I har noget struktur på udviklingen, for det er sådan noget jeg er interesseret i at høre om før jeg går ind i noget. Jeg vil fx ikke sidde i et team hvor man ikke har struktur.



t