fodbold tossede java programmører

Tags:    diverse


Jeg syntes selv, jeg har fået alletiders ide, til noget software.
Hvorfor jeg er gået i gang med at lære noget programmering. Og da jeg kan se at Java er et forholdsvist udbredt sprog, er det det, min valg er faldet på. Er dog ikke nået så langt.
Men i stedet for at bruge de næste par år på lære det, så kunne det være sjovt at få nogle der mulighvis deler samme interesse til at være med, deltager selv, så meget jeg kan, om ikke andet, så med at koordinere. Folk der ville være med, får selvfølgelig fuld ejerskab over softwaren.

Men ideen med tråden her, er at spørge efter ligesindede, der kan noget programmering. Helst i Java, for at vi kan snakke samme sprog.

Ser frem til at høre fra interresserede ...



Ligesom alle de andre postere med deres storslåede idéer, som søger udviklere, glemmer du at skrive, hvad projektet går ud på...noget med fodbold, men det er sgi lidt for abstrakt en beskrivelse.



Det kan du have ret i, men overskriften siger vel det hele. Ser ingen grund til at udpensle min ide på offentligt forum, derfor kan fodbold interesserede skrive.

Men for at skrive det kort, så er det noget med noget aflæsning af database, og statistik.



Ser ingen grund til at udpensle min ide på offentligt forum


Så kan jeg nok give dig en god grund. De andre, som har efterspurgt hjælp til deres storslåede projekter med ca. ingen penge i umiddelbar udsigt, og som har valgt at holde kortene tæt til kroppen, har ikke fået megen respons...bortset fra efterspørgsler om mere information.

Men for at skrive det kort, så er det noget med noget aflæsning af database, og statistik.

Se nu begynder det at ligne noget...så er det ikke et spil, og det er ikke en betting site.




Så kan jeg nok give dig en god grund. De andre, som har efterspurgt hjælp til deres storslåede projekter med ca. ingen penge i umiddelbar udsigt, og som har valgt at holde kortene tæt til kroppen, har ikke fået megen respons...bortset fra efterspørgsler om mere information.

Det er også det jeg skriver, "Ser frem til at høre fra interesserede"

Se nu begynder det at ligne noget...så er det ikke et spil, og det er ikke en betting site.
Nemlig, nok mere en måde, jeg tror man kunne få nogle gode picks til sit fodboldspil = penge. Derfor overskriften, hvilket man ikke ville være interesseret i hvis man ikke spiller lidt.



t