Fejl ved import af dll

Tags:    c#

Hej

Jeg får en fejl jeg ikke helt kan gennemskue hvorfor kommer.

Jeg har fundet dette stykke kode på google, men kan ikke helt får det til at virke.

Fold kodeboks ind/udKode 

får følgende fejl når jeg indsætter det

Error 1 The modifier 'extern' is not valid for this item C:\Documents and Settings\andreas\my documents\visual studio 2010\Projects\Keylogger v1.0.0\Keylogger v1.0.0\Program.cs 236 78 Keylogger v1.0.0
Error 2 The modifier 'extern' is not valid for this item C:\Documents and Settings\andreas\my documents\visual studio 2010\Projects\Keylogger v1.0.0\Keylogger v1.0.0\Program.cs 240 47 Keylogger v1.0.0
Error 3 The modifier 'extern' is not valid for this item C:\Documents and Settings\andreas\my documents\visual studio 2010\Projects\Keylogger v1.0.0\Keylogger v1.0.0\Program.cs 243 78 Keylogger v1.0.0
Error 4 The modifier 'extern' is not valid for this item C:\Documents and Settings\andreas\my documents\visual studio 2010\Projects\Keylogger v1.0.0\Keylogger v1.0.0\Program.cs 246 80 Keylogger v1.0.0

Keylogger?

Keylogger?

To sjæle samme tanke...

Keylogger?

To sjæle samme tanke...

Det lyder forkert :S

det jeg godt vil lave er et program der kører i baggrunden på min pc, hvor jeg kan opsætte genveje til forskellige ting, og så skal jeg jo kunne se om der bliver trykket på de taster som er genvejen til et eller andet.

Keylogger?

To sjæle samme tanke...

Det lyder forkert :S

det jeg godt vil lave er et program der kører i baggrunden på min pc, hvor jeg kan opsætte genveje til forskellige ting, og så skal jeg jo kunne se om der bliver trykket på de taster som er genvejen til et eller andet.

Kan du ikke poste linket til hvor du fandt det. Så kan jeg prøve at sætte det op her i min egen installation.

Det jeg fandt var en keylogger, er så igang med at lave om I den så den ikke logger noget, men bare gør de ting som jeg nu vil lave genveje til, kan poste den kode jeg har indtil videre nar jeg kommer hjem.

Og så sku jeg måske kalde projectet noget andet :)

Har du erklæret det i en klasse?

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 

Og husker du at bruge InteropServices?

Indlæg senest redigeret d. 10.08.2010 22:24 af Bruger #1151
Har fundet fejlen.

Har denne linje oven over

Fold kodeboks ind/udKode 

rettede det til dette

Fold kodeboks ind/udKode 

og nu virker det.

Tak for hjælpen :)

Det var ikke lige til at se udfra din kode, men det er da godt at du har fået koden rettet :)

t