Ris/ros af onlinespillet www.Bet-All.dk

Tags:    diverse

Hej Udviklere

To af mine venner og jeg har lavet et onlinespil, hvor det gælder om at vædde om hvorvidt forskellige begivenheder indtræffer - f.eks. klassiske ting som sportsbegivenheder, om aktier stiger i værdi, mm. Desuden har vi lavet nogle små "mini games", hvor man skal gætte på udfaldet af nogle små kortspil, for alle dem som ikke har tålmodighed til at vente på de virkelige begivenheder :-) Der spilles naturligvis kun om online point, og det er ganske gratis at deltage.

Har man held med at spille på de forskellige begivenheder, får man tildelt titler og hatte til at vise andre, hvor langt man er nået.

Vi kunne derfor godt tænke os kritik af siden både rent design- og funktionsmæssigt og selve spilkonceptet. Evt. hvilke ting, der er svært at forstå som ny på siden - nu hvor vi selv har lavet den, kan det jo være lidt svært selv at se :-) Siden kan ses på http://www.bet-all.dk - skulle der opstå nogen problemer, vil vi selvfølgelig også være meget glade for at høre om det.

Til de nysgerrige er siden primært udviklet vha. ASP.NET MVC og en gang javascript (vha. jQuery).

På forhånd tak :)

P.S. Vi er opmærksomme på at der stadig er nogle små mangler/fejl rundt omkring, men vi vil alligevel meget gerne høre om det, hvis vi endnu ikke selv har opdaget det hele.



rigtig god ide, og det holder 100%.
jeg tror sitet kommer til at få mega succes. det er en vildt fed ide.

eneste kommentar jeg har er at det skal måske være lidt nemmere at oprette sig som bruger og fyre et bet af. Hvis det ikke er meget nemt at gøre det, så kommer der jo ikke så mange væddemål igang.

istedet for at lave en boks hvor folk skal tilmelde sig, FØR de opretter et bet, så lad dem lave et bet og så til sidst oprette sig, hvis de ikke er. som indslusning.

Ellers bliver det lidt diffust og sådan "ikke en tilmelding mere..gab."

noget andet er at de andre brugere virker meget skjult. måske en shout-box på forside hvor folk kan råde "oh nooo" når de har tabt osv. for at skabe lidt liv.

der er heller ikke rigtig nogen kommentarer til bets, hverken på forsiden eller inde på bet. det er kedeligt. Jeg kan se at Dynamo Kiev er sat til at enten tabe eller vinde, men hvem mener hvad? og hvorfor. der er rum for diskussion på alle bets.






Indlæg senest redigeret d. 16.08.2010 12:11 af Bruger #11506
Hej Peter

Rart at høre at du tror på idéen.

Jeg synes det er nogle rigtig gode kritikpunkter du kommer med, som vi kraftigt vil overveje at implementere - skal dog lige finde ud af, hvordan det i praksis bedst lader sig gøre at lade folk spille først uden at være bruger. Tror du har helt ret i at det er for besværligt at tilmelde sig, når man så også samtidig skal forstå hvordan selve spillet fungere.

Og idéen om at få brugerne mere frem er også rigtig god, vi har selv overvejet lidt måder at gøre det på, især muligheden for at kunne følge sine venner. Det eneste problem i den forbindelse er at undgå at det får den modsatte effekt her i starten - at siden kommer til at virke død - hvis der ikke kommer nok kommentarer, o.lign. fordi vi ikke har nok brugere (i begyndelsen kun forhåbentligt :)).

Men vi siger i hvert fald mange tak for forslagene :)



t