Godkendelse af artikel

Tags:    udvikleren.dk

Hej,

For godt en uge siden indsendte jeg en artikel til godkendelse. Jeg ville blot høre, om der sker der noget i processen (?).



Hvad hedder den? Jeg ved godt det er åndsvagt, men artikler kan desværre godt tage nogle uger før bliver godkendt, her på udvikleren.dk



Indlæg senest redigeret d. 14.09.2010 10:27 af Bruger #5097
Hej Theis.

Artiklen hedder "Sitemagic CMS - Stærkt udvikler-framework", og er en guide til udvikling af moduler til Sitemagic CMS.

Jeg kan se at det efterhånden er rigtig lang tid siden at en artikel er blevet tilføjet, så det kan ikke være fordi redaktøren drukner i dem :-)



Før en artikel bliver godkendt, skal et antal personer i artikeljuryen sige god for den. Det tager i reglen ret lang tid. Det er et tilbagevendende problem, som før har været oppe at vende, og "vi" bør nok finde en anden løsning.

Jeg sidder i artikeljuryen, og ville gerne sige god for din artikel, men jeg er vist ikke kvalificeret til at gøre det.

Jeg kan i øvrigt fortælle at der ligger 3 artikler, der er ældre end din, som venter på godkendelse.



Problemet er iøvrigt ikke så stort som det har været. Det har ikke været uhørt førhen, at ventetiden på godkendelse var 3+ måneder.



t