Unity rider på succesbølge: Får internationalt skulderklap

Tags:    it-nyheder

Danske Unity modtager Wall Street Journals pris Technology Innovation Award 2010 i kategorien Software for sin 3D-spilplatform.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=4739&cst=4



Jeg tæller ned til den næste IT Factory :)



Jeg tæller ned til den næste IT Factory :)


Hvad baserer du det på?




Jeg tæller ned til den næste IT Factory

Puuha her stinker af Jantelov!

Når nogle gør det godt, og har gjort det godt i flere år, så er det typisk Jantelov at prøve at tryne dem.

Fy for pokker!



Jeg baserer det ikke på noget, jeg sagde det udelukkende for at få netop denne reaktion.

Var det ikke cirka det samme folk sagde til Dorte Toft inden afsløringen blev officiel? "Pyha, hvad bilder du dig dog ind at betvivle denne guldgrube!"

Nu mangler vi bare at I vinkler den på at det er de onde pirater fra Linux-miljøet der igen prøver at sabotere fornuftige arbejdende mennesker, så er den hjemme :D



Indlæg senest redigeret d. 28.09.2010 15:51 af Bruger #8223
Jeg baserer det ikke på noget, jeg sagde det udelukkende for at få netop denne reaktion.

Det var da et underligt valg af firma. Nu er jeg da relativt sikker på at Unity primært får skulderklap pga. deres værktøj af samme navn

Var det ikke cirka det samme folk sagde til Dorte Toft inden afsløringen blev officiel? "Pyha, hvad bilder du dig dog ind at betvivle denne guldgrube!"

Det ved jeg ikke. Nu var IT Factory jo ikke videre kendt i software verdenen, før de gik ned, så det er nogle underlige paralleler du drager

Nu mangler vi bare at I vinkler den på at det er de onde pirater fra Linux-miljøet der igen prøver at sabotere fornuftige arbejdende mennesker, så er den hjemme :D

Mener du ikke GNU/Linux?

De Unity folk er da helt sikkert nogle onde nogen! Puha, at basere deres host udviklings software udelukkende på et UNIX baseret OS, så det ikke kan køre på andet. Sådan et diktatur fremstillings-firma. De kan da ikke have rent mel i posen




Var det ikke cirka det samme folk sagde til Dorte Toft inden afsløringen blev officiel? "Pyha, hvad bilder du dig dog ind at betvivle denne guldgrube!"

Det ved jeg ikke. Nu var IT Factory jo ikke videre kendt i software verdenen, før de gik ned, så det er nogle underlige paralleler du drager

Hvad snakker du om? IT Factory var en strålende komet med internationale skulderklap og stor guld og berømmelse lige op til Steins afsløring. Det er det præcist samme der sker her, givetvis med mindre korruption.

Jeg kan godt lide at I tager sådan på vej over min harmløse kommentar. Det er virkelig fedt at se folk gå helt amok over ingenting :)



Jeg baserer det ikke på noget, jeg sagde det udelukkende for at få netop denne reaktion.


Er det ikke det man kalder en troll?
jvf.: http://www.thomas-rosenstand.dk/troll-internet

...don't......feed......the.....troll.......



t