Hvilken webshop teknologi?

Tags:    diverse


Hej alle
Jeg har en plan om at åbne en webshop. Hvilken teknologi er bedste for den?
Jeg vil gerne have en webshop som er let at administrere og bruge, og folk kan betale med dankort.
jeg har hørt om joomla, oscommerce, zencart osv, men hvad er fordelene og ulemperne med dem?

mvh
Nick



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jokke
Jeg har en meget simpel behov - at have webshop hvor jeg vil have 10-20 produkter til salg. Ikke noget fancy.
Den skal være brugervenlig for både mig (administratoren) og mine købere

Hvis webshoppen kan opfylde kravene, jeg er ikke interesseret hvis den virker i PHP 5, PHP 4.0.2 osv

Hvilke platformer har du brugt?

mvh
Nick


Hvis den ikke må virke i PHP5 får du et problem med de muligheder du lister der. PHP6 udkommer sgu ikke før om et stykke tid endnu.

Jeg tror det smarteste for dig er at kaste dig over Oscommerce. Joomla er ikke et shopsystem, det er et fuldt content-system hvori du kan installere et modul der også giver det shop-funktionalitet.



... Store spørgsmål..

Ingen her kender dine behov, så måske du skulle bruge din tid på at læse om deres features og muligheder, og se hvad der dækker dine behov bedst.

Stil derefter relevante spørgsmål, som folk hurtigt kan give deres mening omkring.




Jokke
Jeg har en meget simpel behov - at have webshop hvor jeg vil have 10-20 produkter til salg. Ikke noget fancy.
Den skal være brugervenlig for både mig (administratoren) og mine købere

Hvis webshoppen kan opfylde kravene, jeg er ikke interesseret hvis den virker i PHP 5, PHP 4.0.2 osv

Hvilke platformer har du brugt?

mvh
Nick



Tak Per

Så jeg vil tjekke OsCommerce

mvh
Nick



t