Intel og Nokias mobile Linux kan nu bruges til telefonopkald

Tags:    it-nyheder

Den nye version af den mobile Linux-variant Meego er nu klar og har fået tilføjet en vigtig funktion: Telefonopkald og sms-beskeder.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=4852&cst=4



Det er LØGN!!! BREAKING NEWS, EXTRA, EXTRA, EXTRA!! Jeg kan ikke forstå at det her ikke er på forsiden af BT og Ekstra bladet. Et styresystem til en mobiltelefon der kan... RINGE :O

</sarkasme>



Det er LØGN!!! BREAKING NEWS, EXTRA, EXTRA, EXTRA!! Jeg kan ikke forstå at det her ikke er på forsiden af BT og Ekstra bladet. Et styresystem til en mobiltelefon der kan... RINGE :O

</sarkasme>

Vi skal lige have med i farten at Meego er blevet udviklet til Netbooks og andre ikke-telefon mobile gadgets, indtil videre, med planen at den også skulle være telefon-OS indenfor en overskuelig tidsramme - og det er det så blevet nu :)

Derudover er iPhone-generationen jo så App-fikseret at de næppe nogensinde opdager at der er telefon i deres iPhone ;)




Når der bliver sagt at det er en mobil styresystem, så forventer jeg at den kan ringe. Det er ikke noget der skal fylde i nyhedssiderne. Havde Apple derimod fået en ny App, SÅ skal det have alt det live tid den kan få!!



Når der bliver sagt at det er en mobil styresystem, så forventer jeg at den kan ringe.
Forventer du også at din GPS og din iPad kan ringe?

Når der bliver sagt det er et mobilt OS betyder det ikke at det er et mobiltelefon specifikt OS, det betyder at det er et OS til mobile enheder generelt - iPad-kloner, netbooks, GPS'er, og nu også smartphones.

At de har udvidet Meego's funktionalitet til nu også at omfatte telefoni er helt klart en nyhed, da det betyder at OS'et fra nu af kan tilbydes på en større portefølje af platforme end før, hvor mobiltelefoner kun kunne have Meego med som preview.



Indlæg senest redigeret d. 03.11.2010 13:00 af Bruger #8223
t