Søger php+sql programmør til StarCraft II gaming site

Tags:    snak

Hej,

Jeg søger en erfaren programmør til at udvikle database, brugerlogin, bracket system (til turneringer) og diverse til nyt europæisk gaming site.

Primært vil det blive StarCraft II konkurrencer hver weekend, med penge præmier og hardware præmier.
I fremtiden vil det vokse til flere gange ugentlige konkurrencer.

Søger en programmør der kan lave en side der kan håndere bruger tilmeldninger om til opsætning i et bracketsystem. Bracket system som et aller det man kan generer med programmet tourney master (linker til en bracket nederst i teksten)

Arbejdet er frivilligt indtil videre, så det skal være en der brænder for gaming og elsker spil-miljøet. Det er et plus hvis personen kender lidt til spillet Starcraft.



Link til et eksempel på en bracket:

http://www.s7lan.dk/files/sc2.htm



Mere information kontakt mig på min mail. juriwullffonline (a) g m a i l (dot) com

Med venlig hilsen
Juri Wulff.

- Get gaming ;)



Hvis i alligevel regner med at skal give penge præmier væk og hardware til vinderne af turneringen, hvorfor ikke så bruge nogle penge på jeres hjemmeside?

Hvorfor skulle man lave en hjemmeside for jer gratis når i vil give penge præmier væk? Så burde der vel være råd til at betale noget for en udvikler. :)



@Martin: Det er nu ikke det der undrer mig mest. Det er meget normalt at mindre virksomheder og især iværksættere bruger gratis arbejdskraft til den slags opgaver.

Det er dog naivt at tro, som Juri Wulff åbenbart gør, at man kan få en erfaren programmør/hjemmesidesnedker.

Den form af gratis arbejdskraft leveres oftest af folk som mangler referencer (læs: erfaring) som de kan vise kommende betalende kunder.

Det er ikke kun en tendens der ses blandt webudviklere, men også blandt fotografer samt lyd-/lysmænd og forestillingsledere i teaterbranchen. Og sikkert også mange andre steder.

Så, Juri, forvent ikke at du får en meget erfaren og kvalificeret karlkoder ud af det. Hvis nogen stiller deres service til rådighed, så tag imod den med kyshånd, men vær klar over, at du ikke kan stille specielt store krav til produktet, i forhold til hvis du rent faktisk brugte penge på det.

Det kan spare dig en masse penge, men regn med, at en del af de penge kommer til at blive brugt, i form af din egen tid, på at rette produktet til, så det bliver som du vil have det. :-)



Jeg vil vædde på at en inkarneret SC2 spiller der også er god til at kode, ville tage jobbet, da SC2 for mange er en stor passion. Jeg spiller meget SC2 (dog ikke lige for tiden da jeg har en hovedopgave at tage hensyn til). Dog laver jeg ikke hjemmesider, da min interesse ligger et andet sted.

Det kunne da være sejt at få Danmarks svar på teamliquids strategi forum eller Sean "Day[9]" Plott.



#1 Jeg har ikke direkte sagt vi har penge til præmier (endnu), heller ikke hvor store præmier der vil være eller hvor langt ud i fremtiden vi muligvis har budget til præmier.
Altså, som det ser ud søger vi ikke bare en til, at lave arbejdet, vi søger en som vil være en del af denne kommende service.

#2 Du må meget undskylde hvis min topic/tråd er vildledende. Vi søger ikke verdens bedste programmør, det er ikke raketvidenskab jeg beder om..
Vi er selv begyndt at programmere noget af det i php og mysql, men vi laver det bare ikke til hverdag.
Derfor kunne det være der var én som "#3" nævner, der brænder for det spil og har lyst til at være med i fællesskabet der også er i kulisserne.

#3 Ærgeligt du ikke har de redskaber som vi mangler, du lyder som en der kunne være god for holdet :)

Håber det for nogen gav en mere præcis forklaring på hvad det er vi står og mangler.
Så hvis "du" bare tror du har lidt at kunne bidrage med, så tag kontakt.

Mvh
Juri



t