Ville du

Tags:    snak

Hej.

Jeg har udvikleret et lille JS/AJAX script der bruger php i baggrunden til at lave tilfældige reklamer.

Man kan se det på denne side:
http://pro-jekt.dk/indexa.php (Bemærk at hovedsiden ikke noget der skal bruges, blot for at teste evner af)

Nå, men, spørgsmålet er: Ville du betale 1øre pr klik på din reklame?
Fx hvis du på forhånd købte 1000 eller 10000 klik, og de så blev brugt op efterhånden som folk klikker.

Giv dit syn på hvad, hvorfor og hvordan du ville have din reklame skulle vises.

Mvh. Danni.

PS. Det røde kryds er for at ændre reklame title. Alle reklamer er random og bliver ikke soteret efter sidens ordvalg.



Indlæg senest redigeret d. 22.11.2010 04:51 af Bruger #15611
Har et spørgsmål ang at tage ord fra et externt website med javascript, fx. Lad os antage at reklamerne skal opføre sig efter udvalgte ord fra et andet websted.

Hvordan pokker gør jeg det?
Kan man med et javascript tage tekster fra et andet website hvis sitet indeholder ens javascript?



Det smarteste vil nok være at skrive en robot der scanner en given URL efter behov.



Et problem jeg tror du vil få med denne model er, at hvis man skal betale forud, og risikerer aldrig at få alle kliksne man betaler for, så bliver det meget risky business at reklamere.

Typisk vil man canvasse på en bred vifte af marketingsmuligheder, og sætte annoncer på mange forskellige sites og via flere forskellige leverandører - hvis de så alle sammen giver en masse kliks, så får man sikkert også så mange kunder at det kan betale sig. Men hvis man skal betale forud for alle annoncerne, så bliver det pludselig en meget stor investering med en alt for stor risiko for underskud, fordi du ingen garanti har for at få kliks. Det tror jeg vil risikere at skræmme eventuelle annoncører væk.

Men jeg synes du har fat i en god idé, og bør bestemt arbejde videre med den :)



Hej Per.

Jeg sidder og tænker lidt på Markedtingsføring, og priser.

Hvad nu hvis man tog imod en masse annoncer, smed dem op på de forskellige hjemmesider som vennerne har (Dem der vil :) ), også lade det cirkulere et par måneder, indtil folket finder smag for det?



t