Ældre skal passes via videokamera

Tags:    it-nyheder

Mange besøg fra ældreplejen kan erstattes af en videokonference. Nu vil fire kommuner afprøve konceptet.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=4903&cst=4



Hahahaha </sarkasme>. Fuck hvor er vores land da ved at være på røven. Først sender vi de ældre på plejehjem, dernæst i ældre boliger, og nu gider vi så ikke besøge dem mere. Hvorfor ikke bagbinde dem og skyde dem, lige så snart de bliver pensioneret? Så er vi fri for dem...

Comon. Det er vores gamle vi snakker om. De skal sgu behandles bedre. Kan de ikke bo hjemme ved deres børn, så de kan tage sig af dem, så skal de da i det mindste have en hjælper ud en gang om dagen, og ikke via en skærm. Den menneskelige kontakt betyder ekstrem meget.



Idunno. Når jeg bliver gammel og sær vil jeg fandme ikke have nogen af der Pia K aspiranter rendende i mit hjem. Der skal være nethindeaflæser på døren og bjørnefælder ved bagtrappen, og så kan de allernådigst få lov at se til at jeg ikke har overtaget verdensherredømmet endnu på en 10minutters Skype-audiens.



t