TV2's Programoversigt

Tags:    snak

Hej!

Jeg er begyndt at tænke lidt på at gå igang med en lille hjemmeside.
Til denne har jeg tænkt mig at den næsten udelukkende skulle have samme opbygning som TV2 har lavet til deres programoversigt ( http://tvtid.tv2.dk/ ) Altså selve den horisontale scrolle funktion, med en tråd over tidslinjen. Jeg mener også at det var den samme opbygning som en iPhone App havde til Roskilde Festivalen, som gjorde det super overskueligt. Men nu er det sådan at jeg ikke lige kan gennemskue hvilke sprog der er blevet brugt til at lave oversigten med. Udelukkende Javascript? Java? XHTML?

Mon der er nogle af jer som kan give mig et prej om hvad de har brugt, og måske lidt info om hvor det er bedst for en rimelig nybegynder at gå hen med ideén?

Takker, mange gange.



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er javascript ligesom det meste andet de har.
Sjovt/pinligt nok så sker det ofte at der er problemer med nogle af deres javascript bl.a. tv-siden



Det er javascript ligesom det meste andet de har.
Sjovt/pinligt nok så sker det ofte at der er problemer med nogle af deres javascript bl.a. tv-siden


Tusind tak for svaret! Der skulle tilfældigvis ikke være noget som har stødt på nogen forum/tutorials som viser nogenlunde samme idé?

Ps: Hvis der er nogen som kan lave noget lignende herinde fra, så er jeg meget interesseret i at høre fra dig/jer. Projektet er noget som jeg meget gerne vil have på benene og selvfølgelig mod betaling.

Venlige hilsener Daud Malik.



t