Hvor meget scroller jeg om dagen?

Tags:    c++

Hey.

Har fået en udfordring af en ven.

Jeg skal lave et program der fortæller MIG hvor meget jeg scroller om dagen, ugen og måneden. Selve udregningerne kan jeg nok godt selve lave, men, spørgsmålet er mere hvordan jeg connecter til min Trust trådløse mus, på Linux Debian så jeg kan kan komme igang osv..?

Nogen der kan forklare, hjælpe eller vise, gerne med lidt kode der er forklaret.

Alt hjælp er god hjælp :)



7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har jeg ikke den store viden indenfor linux men at tilgå den gennem et driver bibliotek/usb'enheden virker som en meget low-level metode at gøre det på.

Der må vel være et anden metode som giver mere mening et eller andet sted?



Hmm, ingen forslag? :)



Havde det været til Windows, ville jeg have nogle ideer, men jeg ved ikke hvordan man gør på Linux.



Hejsa Bertel.

Jeg har kigget lidt på libusb 1.0 og installeret denne "driver tingest" til mit linux system.

Så søger vel mere en forklaring på hvordan jeg benytter mig af den include... :)



Jeg høre i min øresnegle om noget mouse odometer, men, det program er til windows, og jeg vil stille mig fast og udvikle til linux først :)



Jeg høre i min øresnegle om noget mouse odometer, men, det program er til windows, og jeg vil stille mig fast og udvikle til linux først :)

Google: linux mouse odometer



Jeg kunne forestille mig du skulle kigge på xlib.



t