Tjen penge på din blog

Tags:    diverse

Hej Udviklere,

Har du en blog på eget domæne? Og du vil godt tjene en ekstra skilling. Det kan jeg give dig muligheden for.

Det er ikke noget du vil blive rig af, men del vil kunne betale noget af omkostninger af at have bloggen.

Som sagt er kravet at din blog ligger på rigtigt .dk domæne, ikke subdomæner.

Interesseret?

Skriv en mail til mig på christopher [a] crmedia.dk ;)

Christopher



Og hvad er det så du tjener på?
Er det meningen at du skal have lov til at placere reklamer på siden, eller hvad snakker vi om? :)



Jeg så helst et reklame frit Internet.



Jeg så helst et reklame frit Internet.

Det er vel bedre end at alle sites er lukkede betalingssites.

Jeg så helst at man holdt op med at producere dårligt fjernsyn, men det er bedre end live action BoXen i forhaven :) Ingen af delene har iøvrigt relevans for tråden.



Indlæg senest redigeret d. 07.12.2010 15:28 af Bruger #8223
Jeg ville også gerne være fri for reklamer, men jeg er glad for at kunne besøge sider som politiken.dk, jp.dk og udvikleren.dk uden at skulle betale.



Det ser ud til at være noget amatør SEO værk! Det domæne hans mail peger på er kun dummy artikler til linkbuilding, og så er det spartlet til med adsense...

Ikke noget jeg ville satse på...



Det ser ud til at være noget amatør SEO værk! Det domæne hans mail peger på er kun dummy artikler til linkbuilding, og så er det spartlet til med adsense...

Ikke noget jeg ville satse på...

Enig, det stinker. I bedste fald af amatørgøgl der ikke er noget værd, i værste fald af black hat SEO.



t