Programmør partner søges, php/asp, javascript, css, html

Tags:    snak

Hej
Jeg søger en dygtig programmør som partner i mit websiteprojekt. Websitet skal opbygges efter det velkendte "auktionskoncept".

Du skal være i stand til selvstændigt at opbygge et fuldt dynamisk website med database og diverse funktioner til kunder og leverandører i php/asp, css, html og evt. javascript.

Som partner og sparingspartner skal du have samarbejdssvilje, tillid og mod fra start til slut.

Det er vigtig at du kan arbejde selvstændigt og er god til at lytte og kommunikere. Du skal være udviklingsorienteret, kreativ og kunne forholde dig til skrift sort på hvidt.

Bliver websitet en succes, vil jeg tage nogle større skridt med det formål at udvikle mine ideer til en egentlig virksomhed. Jeg vil i den forbindelse helt sikkert få brug for yderligere programmering til dette. Der kan du komme ind i billedet igen, hvis du har interesse.

Jeg er 23 år, bor i Berlin, har familie på Fyn og Jylland. Du er altid velkommen til at stille spørgsmål til mig.

Jeg forventer at vores samarbejde bygger på tillid og fælles interesse for at få projektet til at gå op i en højere endhed.

Opgavens omfang estimerer jeg til omkring 120-160 timer for en uddannet programmør, men helt ærligt så vil jeg gerne høre DIT bud.

Aflønningen er andelen i websitet. Du vil være min partner og vi vil være på lige fod med aflønning og investering i projektet. Du er den partner jeg kan spare med, udvikle mine ideer og "dele kagen" med i to lige store stykker. Du vil være ansvarlig for programmeringen, udviklingen og den løbende drift af websitet. Jeg vil være ansvarlig for udviklingen og den løbende drift af alt andet i virksomhedsprojektet.

Lad mig høre fra dig, hvis du har interesse.

God jul og venlig hilsen,
Kim Skovhus Andersen





1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
og dit indledende arbejde består i at have idéen?

jeg er også idémand, jeg bor dog ikke i Berlin, jeg skal bare bruge en mand der gider at spændere 200 timer i min idé, ved siden af hans normale arbejde. Du skal have rigtig meget interesse fordi når du er færdig så skal jeg have 50% for min idé.

Kom ind i kampen!

Guld og grønne skove kan jeg kigge på i baghaven. :)


Jeg læser dette opslag ca. så'n her: jeg søger en mand til partnerprojekt. bla. bla. du skal kunne alt inden for produktion. bla bla bla. du skal lave det jeg fortæller. bla bla bla. Jeg tror ikke på min idé, men derfor lover jeg gerne en gård væk. bla bla bla. Du skal bare tro på at det jeg siger er rigtigt, bla bla. ved siden af dit normale arbejde, skal du finde en måneds ekstra energi. bla bla bla. når vi er færdige så ta'r jeg 50% af alt, selvom jeg ikke har lavet noget. bla bla. og når du er færdig med produktet, så overtager jeg alt arbejde.

Glædelig jul og bla bla. :)


Meget flot, men egentlig ikke noget som helst konkret! Sig til hvis du finder en, så kan jeg måske også bruge vedkommende til mine idéer.. ;)



Indlæg senest redigeret d. 26.12.2010 00:59 af Bruger #10216
t