Problem med UL af C# Web service på surftown.dk

Tags:    asp

Når jeg uploader mine filer til surftown står der følgenede når jeg går ind på min .aspx side:

Server Error in '/' Application.

Parser Error

Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not create type 'MyEmailWebService.Service1'.

Source Error:


Line 1: <%@ WebService Language="C#" CodeBehind="Service1.asmx.cs" Class="MyEmailWebService.Service1" %>

Source File: /Service1.asmx Line: 1

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.3615; ASP.NET Version:2.0.50727.3618

Jeg forstår ikke hvorfor denne fejl kommer. Lokalt virker min web service fint..



2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Misha,

Du ramte noget bedre med din første tråd i C# forummet - ASP.NET og ASP er ikke just det samme :)

Anyway, har du tjekket om dit webhotel kører den rigtige version af ASP.NET i forhold til hvilken version du kører og tester med lokalt? Hos Surftown kan man indstille det i deres kontrolpanel og jeg kan i hvert fald huske at deres default på et tidspunkt var ASP.NET 1.1.

Mvh.

Kasper (TSW)



Deres default er stadig 1.1 og det kan meget vel være det.

Du kan læse om hvordan du gør det her på deres wiki, https://surftown.dk/support/hvordan-skifter-jeg-version-af-microsoft-net-framework



t