Link i loaded swf fil virker ikke

Tags:    grafik webdesign

Jeg er (meget!) ny i Flash / ActionScript 3.0 og har et problem jeg simpelthen ikke kan løse (og heller ikke rigtigt forstår).

Jeg har to swf filer - den ene indeholder et link (som jeg har lavet med navigateToURL / en instance af et MovieClip) og hvis jeg åbner denne fil virker det fint og linket bliver åbnet.
Den anden fil loader swf-filer og dette virker også uden problemer.

Så snart jeg loader swf-filen med et link opstår der dog problemer: linket virker ikke længere.

Og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. Jeg har brugt +1 på at finde et svar på forskellige fora og jeg har fundet to indlæg hvor folk har samme problem som mig, men ingen af dem har fået brugbare svar.

Så, er der nogen som har et forslag til hvad pokker jeg gør / gør galt?



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
nå ok, ingen problem.

Det er bare nemmere at fejlsøge når man har filerne, fordi i Flash kan det være alt muligt...
Ellers til en anden gang kan du bare strippe det for grafik osv..



Det burde virke, kan du uploade dine FLA filer, så kan jeg kigge på det.

eller du kan sende dem i ZIP til min mail.



Indlæg senest redigeret d. 12.01.2011 09:25 af Bruger #11506
Hej Peter - mange tak for dit tilbud - men det er ikke et privat projekt så det med at sende det til andre var / er ikke rigtig en løsning.

Jeg endte med at få hjælp af min kæreste og det viste sig at problemet vist var at de filer jeg ville loade ind i var ActionScript 3.0 mens selve hovedfilen er ActionScript 2.0
Da de filer der skulle loades ind blevet skrevet om til ActionScript 2.0 virkede det :)

(Utroligt så simpelt et problem kan lyde når først man har løsningen :|)



t