Nyt koncept, tid til at afprøve det

Tags:    diverse

Hej alle udviklere. For laaaang tid siden, lavede jeg første udkast til en affiliate webshop (som i sikkert kan se i min signature i denne post). Ideen var nemt at kunne oprette en webshop uden at have varer eller noget. Den skulle give lidt passiv indkomst.

Ideen er at benytte produktfeeds fra tradedoubler, som så organiseres og præsenteres i en simpel, tynd webshop.

Jeg er næsten i mål, men vil gerne have feedback på konceptet, brugervenlighed, features osv.

http://demo.poseidonaffiliate.dk/Admin/Dashboard kan man logge ind (brugernavn og password står nedenunder). Forsiden til shoppen er på http://demo.poseidonaffiliate.dk men kan også åbnes fra admin delen.

Feedback kan enten gives via den indbyggede feedback knap på dashboardet, eller i denne tråd.

Skulle i falde over nogle exceptions (højst utænkelig, naturligvis :-)) så bare smid dem afsted til mig også, siden hvor de skete og linienummer (den kører debug, så i skulle kunne se fuld stacktrace).

P.S. lad lige være med at rette/slette i layout, feeds osv. det skulle gerne være således at alle kan se på det.

/Brian



Har lige opdateret sitet, min inbox fik lige 35 mails om exceptions fra den samme linie i koden. Det er fikset nu.

[13:46] Ny version oppe, nogen ramlede ind i en exception, fikset.



Indlæg senest redigeret d. 02.02.2011 13:46 af Bruger #2730
Det ser jo udemærket ud, men det virker på siden lidt som om du har gjort meget ud af design og layout i admin delen, men har hoppet lidt let og elegant over det på selve siden. Savner lidt at der er noget ordenligt grafisk design på siden.
Ellers ser det fornuftigt ud, og ideen er god ;-)



Det ser jo udemærket ud, men det virker på siden lidt som om du har gjort meget ud af design og layout i admin delen, men har hoppet lidt let og elegant over det på selve siden. Savner lidt at der er noget ordenligt grafisk design på siden.
Ellers ser det fornuftigt ud, og ideen er god ;-)


Det har du ret i :-)
Ideen er ikke at jeg vil have en webshop, ideen er at "leje/sælge" en webshop løsning til personer på månedsbasis således de kan lave deres egen webshop, uden nogensinde at have en vare i hånden. Frontenden som du beskriver er lavet simpel således man som designer kan se de css klasser der er brugt og nemt kan bygge sit eget layout. Det er med vilje lavet lidt "grovt".



t