Så går mine webshops snart i luften, sidste test. Nu kan du tjene penge hj...

Tags:    snak

Hej udviklere,
Jeg er nu ved at være klar til at give mine webshops en sidste test. Den sidste test var rigtig god og jeg fik fjernet nogle fejl, med hjælp fra mange her på forummet.

Jeg vil nu gerne have lavet et par nye shops, hvor det specielt er backenden der skal tæskes igennem.

Står du lige og mangler en affiliate webshop er det her måske noget for dig. Det kræver du har mulighed for at få et tradedoubler feed, eller du kan bruge mine to indbyggede.

Hvad det er: Jeg vil forhandle selve backenden der skal kunne importere og styre varer fra mange forskellige affiliate kilder (lige nu er det kun tradedoubler, der er flere på vej). Jeg er ikke interesseret i et flot webshop design, det skal folk selv lave. Det skal betragtes som en almindelig webshop, blot at du får alle varerne foræret fra feeds.

Ideen er at det skal være nemt for fok at komme i gang med at tjene penge hjemmefra, og starte en webshop op uden at have mange penge bundet i et varelager. Det vil sige at det i mit produkt er muligt at lave en import af varer fra eksempelvis tradedoubler og så præsentere dem fornuftigt i en webhop frontend. Når man så klikker på "køb" knappen bliver man redirected over på den "rigtige" shop og kan købe varen der i stedet. Som kunde får man så en procentdel af det der købes for.

Ideen med denne test er at sikre at man kan "bruge" produktet, dvs. import fungerer, sortering fungerer, kategorier kan flettes, oprettes og produkter kan flyttes mellem kategorier (og man ALDRIG kan se andres varer).

Det handler IKKE om hvor flot layout eller grafik er.

Jeg opretter 5 nye webshops, til dem der gerne vil give en hånd med, webshoppen kan efter endt test beholdes en måned hvis man vil, herefter kan man købe abonnement eller nedlægge shoppen igen.

Besvar i tråden hvis der er spørgsmål, eller du gerne vil være med. Ellers besøg: www.poseidonaffiliate.dk for mere forklaring.



Men så er det vel ikke en rigtig webshop - man giver bare kunden videre?

Hvorfor ikke starte noget dropshipping op og så lad brugeren købe produktet - men stadig sælge til kunde?



Lidt forvirrende indlæg, men tror jeg har fanget helheden.

Så med din affiliate webshop kan man importere produkter med links, billeder etc. med et XML feed fra tradedoubler :) ?

Med venlig hilsen,
Asker



Jepsen :-)
Det ligner en shop men er en "affiliate shop", hvor du kan have mange tusinde varer uden at have et varelager.



Det er der så mange steder - hvad er det, der lige gør dit unikt andet end at alle kan gøre det gratis? :)



Jacob, pointen er vel netop at det IKKE er alle der har evnerne til at parse XML feeds og lave en shop ud af det? Af samme årsag er der også mange der sælger færdige webshop løsninger til dem der gerne vil have en webshop fordi de har nogle varer de vil sælge, men ikke nødvendigvis evnerne til at programmere den :)

Mvh.

Kasper (TSW)



@Jacob: Alle kan gøre det gratis, det er bare om at komme i gang. Jeg gør i princippet ikke andet end at downloade eks. 100 Mb Xml filer og sortere lidt i dem og smide dem i min database. For herefter at præsentere dem igen for brugere. Jeg har så en masse ekstra ting i min affiliate shop som giver værdi. Men ligesom så meget andet i verden, så er det ikke svært hvis bare man kan det :-)



t