Oscommerce sikkerhed opdatering nyhedsbrev

Tags:    sikkerhed nyhedsbrev opdatering

Hej

Jeg har en netshop, hvor vi bruger Oscommerce.
Jeg har brug for en som kan opdaterer denne, da vi ikke har opdateret den i 2 år. Vi har inden for de sidste 3 mdr. oplevet en del ubudne gæster, som har skaffet sig adgang til vores systemer. Håber det kan hjælpe med en opdatering.
Nyhedsbrev: Den mulighed vi har pt er ikke god nok. Vi kan sende nyhedsbrev til de kunder der har sagt ja tak til dette, men, det er ikke et prof. nyhedsbrev, udelukkende tekst med små eller store bogstaver. Så interesse i at trække vores kundedatabase ud, og så lave prof. breve med billeder, farver osv.
Er der nogen der har gode idéer til dette?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
osCommerce er en ekstremt hullet type webshop. Dog er der enkelte tiltag som kan gøres for at lukke nogle af de senest fundne huller. Der kan man bl.a. flytte over på en PHP5 server, installere php5fixes og kontrollere userinput på et overordnet plan. Tillige kan man slå et par sikkerhedsfeatures til på selve serveren.

Vedr. nyhedsbrev, så kan jeg anbefale mailchimp.com som en mulig løsning.



osCommerce er en ekstremt hullet type webshop. Dog er der enkelte tiltag som kan gøres for at lukke nogle af de senest fundne huller. Der kan man bl.a. flytte over på en PHP5 server, installere php5fixes og kontrollere userinput på et overordnet plan. Tillige kan man slå et par sikkerhedsfeatures til på selve serveren.

Vedr. nyhedsbrev, så kan jeg anbefale mailchimp.com som en mulig løsning.


Hej Gnu.

Tak for dit hurtige svar - du kender vel ikke navnet på en/et firma der kan forestå en sådan opdatering og måske skifte server.
Har kigget lidt på mailchimp.com, det ser bestemt godt ud :-)



Jo da... jeg har klaret det hos min nuværende arbejdsplads. Hvilken webshop drejer det sig om?

Mailchimp er faktisk ret fornuftigt. Der er masser af statistik og andre ting at trække på. Sammenlagt et ganske udemærket værktøj. Dog med en hage at du ikke må have mere en 0.6% spamreports pr. 1000 modtagere, så spærrer de kontoen og du skal forklare dig overfor dem, hvordan du opsamler emailadresser på dine modtagere.



Det drejer sig om børnetøjsbutikken Radiserne.dk



t