Menu problem

Tags:    java


Jeg har problemer med et menu system hentet her.

http://yegroup.tripod.com/

Der er tale om den blå NetMenu.

Mine problemer betår i at menuen er lang tid om at loade, den indeholder lyde, og skriften ændrer sig når musen aktiverer menuen.

Den for mig, problematiske fil : Netmenu.jar

Jeg kan pakke den ud, og editere i Netmenu.class filen, men jeg kan ikke konvertere den tilbage til jar formatet.

Og når jeg editerer i den, er det lidt på må og få, for jeg kender intet til java.

Håber at nogen kan, og evt vil ....

Bent



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan hente "VisualAge for Java 4.0" på IBM's hjemmeside.
I den IDE kan du konvertere til hvad som helst fra hvad som helst.
Du kan også visuelt editere dine appleter, hvad enten du er ferm til sproget eller ej!!
Visual Age 4.0 bruger jdk 1.3, hvis du SKAL bruge 1.4 så mail mig så finder jeg en ordentlig IDE til dig. Men WebSphere fra samme selskab er fedest, men jeg tror ikke nødvendigvis at de har en enterprise udgave af det program?!



java appleter tager noget tid om at blive vist fordi! : først skal appleten hentes(det tager noget tid)
så bliver lyd og grafik hentet(det kan også tage noget tid)

Jeppe Johansen
Jeppesoftware@hotmail.com



Du kan hente "VisualAge for Java 4.0" på IBM's hjemmeside.
I den IDE kan du konvertere til hvad som helst fra hvad som helst.
Du kan også visuelt editere dine appleter, hvad enten du er ferm til sproget eller ej!!
Visual Age 4.0 bruger jdk 1.3, hvis du SKAL bruge 1.4 så mail mig så finder jeg en ordentlig IDE til dig. Men WebSphere fra samme selskab er fedest, men jeg tror ikke nødvendigvis at de har en enterprise udgave af det program?!



Hvis jeg får det til at virke, så har du, til min store lettelse, løst mit problem.
Men da Java stadig er helt nyt for mig, har jeg et spørgsmål : Den IDE du henviser til ....Hva´ er det for noget, en port på bundkortet .. Nej , men jeg vil blive meget glad for en konkretisering eller blot en simpel forklaring.

På forhånd tak

Bent



t